Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sash schreef:sandyjorgen schreef:sash, heb ik jou gezien achter het secretariaat zondag in leersum?
ik schrok een beetje van de starttijden in renessemoet al om 10.10 starten.
Heb een stal geregeld en een slaapplek dus nu gaan we vrijdagavond al naar zeeland.
Is paardje lekker uitgerust. Tenminste dat hoop ik aangezien hij nog steeds bij de fokker staat en nog niet is wezen logeren sinds ik hem rijd.
Maar lijkt me beter dan 2 uur op de trailer, wedstrijd rijden en weer 2 uur op de trailer terug.
Hoi Sandy,
Ik zat inderdaad op het secretariaat in Leersum. Ik kan me voorstellen dat je een beetje schrok. We zaten zelf ook erg te puzzelen met de tijden. Maar toch besloten om klasse 1 lang om 10.00 te laten starten. Je staat al bijna als laatste dus kan er helaas ook niet veel meer aan veranderen![]()
Maar als je een stal hebt dan zal het wel lukken toch? Denk dat je paardje dat inderdaad wel fijn zal vinden!
Tot zaterdag!
leuk dat ik je al een keer gezien heb.
.
zippora schreef:Wat jammer dat ik er nu pas net achter kom!!!!! En dat mijn lieve opa in het ziekenhuis ligt, anders had ik zaterdag zeker van de partij geweest voor de impulsrubriek.
Maar ik heb toch mijn steentje bijgedragen en Omroep Zeeland getipt over deze primeur. Nu maar hopen dat ze er ook iets mee doen. Zou wel leuk zijn als er aan endurance ook wat meer aandacht werd besteed.
Succes voor iedereen die meehelpt en meedoet!!

De gezichten van jullie heb ik niet gezien hoor, dat ging zo snel haha.