Enjoy the Endurance 12 aug te Kootwijkerbroek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:27

Maar wat is het probleem :D ? (Niet banketstaaf bedoeld hoor haha) Ik ben altijd van het uitslapen :P

Ik had mailtje gedaan over mijn 'startpartner', dit was een foutje. Ik mag nu 2 minuten later starten, wat een service ! :))

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:39

WendyBZ schreef:
Ze zijn jou niets verplicht toch? Of hebben ze je een specifieke starttijd beloofd of gezegd starten vanaf 12.00?

Als je mailt en vraagt of het zo snel mogelijk na 12 uur kan en je krijgt keurig bericht terug dat dat goed is en dat we vooraan kunnen starten ga ik van 12 uur uit. Is het wel handig om er dan in te melden dat starten vanaf 13 is ipv 12 uur (anders dan op ETR site). Rubriek is dus aangepast wel handig om dat te laten weten.

Aangezien je toch wat uren rijdt is het wel lekker op tijd te starten.

Ik geen uitslaper omdat het een zondag is en ook nog 2 kids heb die op tijd naar bed moeten. Volgende keer helaas geen combi meer starten is niet handig.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:43

Ik kan me voorstellen dat ze met 120 starts niet overal aan kunnen denken. Misschien kan je er nog eens een mailtje aan wagen of je ook eerder zou kunnen starten? Ik zou het alleen wel wat anders brengen.
Ik ben zelf ook organisator van een wedstrijd en er komt nogal wat bij kijken als je dat doet. Ik probeer ook aan iedereen te denken, maar je kan het niet iedereen naar het zin maken, en als mensen dan ook nog eens gaan klagen dat je niet aan ze hebt gedacht... Dan krijg ik een stuk minder zin om de volgende keer weer wat te organiseren. Lost wel meteen het probleem op, dan kan je die ritten namelijk helemaal niet meer starten :')

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:44

Ah zo, sta je nog wel als eerst ?

Ik had ook een vraag. We zijn nu natuurlijk digitaal ingeschreven, maar moet je het formulier zelf ook nog meenemen ? (*Omdat 'vroeger' het formulier moest ondertekenen op de wedstrijd)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:46

Dat hoeft niet. Ze hebben daar je uitgedraaide exemplaar en die moet je dan ondertekenen als je je aanmeldt bij het secretariaat.

mvdbijl

Re: Enjoy the Endurance 12 aug te Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:48

Wat een fijne starttijd voor ons, 11:30. Ben erg benieuwd naar de rit en hoe we het gaan vinden.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:50

Prisca schreef:
Ik geen uitslaper omdat het een zondag is en ook nog 2 kids heb die op tijd naar bed moeten. Volgende keer helaas geen combi meer starten is niet handig.

Misschien goed om deze feedback mee te geven aan de organisatie. Wellicht kunnen ze er iets mee.

ivonne85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:22

Mvdbijl, dan zie ik jou ook wel bij losrijden. :) gezellig

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:26

Ik vind het nog steeds heel apart dat het op zondag is O:) Ginkelse heide is wel op zaterdag... bedoel, Het gebied hier is heel gelovig. Daarom is hier 'normaal' alles op zaterdag :D.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 14:43

ivonne85 schreef:
Mvdbijl, dan zie ik jou ook wel bij losrijden. :) gezellig

spreekt me gerust aan, ik zie het vaak niet haha.
val wel op wit paard in oranje outfit.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 15:47

Amber, daar ben ik idd ook wel een beetje verbaasd over. Meestal deden ze dan het hele weekend en dan de mendurance op de ene dag en de endurance op de andere. Nu het allemaal 1 dag is had ik ook wel de zaterdag verwacht. Maar ik vind het niet erg hoor :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 15:54

Hahaha ik stiekem wel! Maar dat komt omdat ze bij mij Wei wel geloven en ik dus weekendstalling moet zoeken O:)

ivonne85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:09

Hier in Rijssen zijn ze ook zeer gelovig.... Maar ja ik ga wel om 8.30 uur van stal weg met de trailer..
:o hahaaha mag van mn staleigenaren wel hoor,... alleen komen ze hun nest niet uit daarvoor haha.

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 06:13

Ik start samen met een vriendin om 10.38.
Mooie tijd :D

Misschien zoek ik helemaal verkeerd.
Maar ik kan geen kaart vinden van de route en waar de groompunten zijn ook niet.
Klopt dat? :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 06:22

Gewoon onder wedstrijd en dan kaarten :)

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 06:24

Djilna schreef:
Gewoon onder wedstrijd en dan kaarten :)

Thanks ga gelijk kijken :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:07

Prisca schreef:
Ja dus?. Vol is toch vol of ben ik gek?. Dat uur verschil hadden ze wel mogen aankondigen.

Ze weten dit van te voren en hebben mij per mail doen geloven dat ze om 12 uur konden starten vind half 2 toch wel erg laat en er zit 18 min tussen per combi. Terwijl bij gewone ETR dat veel minder is.

Volgens mij zit er geen 18 minuten tussen. Na mij zit namelijk ook een 'gat' van iets meer dan een kwartier, maar dan starten juist weer een paar ETR-ers. Leg beide startlijsten maar naast mekaar, dan zie je dat. Ik vond het namelijk ook vreemd. Er zit blijkbaar een logica achter om de klassen zo door mekaar te laten starten ;)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:12

En er kan gemixed worden... Een Klasse 1er kan gekoppeld worden aan een Klasser 0er zeg maar :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:27

Ja zoiets zal het wel zijn inderdaad. Ik heb me er verder niet zo in verdiept. Ik dacht dat de organisatie daar wel een goede reden voor zou hebben. ;) Vond het verder niet zo interessant, maar het was me wel opgevallen.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:45

WendyBZ schreef:
Ik kan me voorstellen dat ze met 120 starts niet overal aan kunnen denken. Misschien kan je er nog eens een mailtje aan wagen of je ook eerder zou kunnen starten? Ik zou het alleen wel wat anders brengen.
Ik ben zelf ook organisator van een wedstrijd en er komt nogal wat bij kijken als je dat doet. Ik probeer ook aan iedereen te denken, maar je kan het niet iedereen naar het zin maken, en als mensen dan ook nog eens gaan klagen dat je niet aan ze hebt gedacht... Dan krijg ik een stuk minder zin om de volgende keer weer wat te organiseren. Lost wel meteen het probleem op, dan kan je die ritten namelijk helemaal niet meer starten :')

Ik begrijp het ook allemaal bedoel het niet banketstaaf maar baal wel ff. Ik begrijp dat het het een hele organisatie is heb vroeger ook veel georganiseerd. D

Maar er is al 4x contact geweest we zijn zelfs gebeld en kregen de bevestiging dat we als een van de 1ste konden. Nergens werd een tijd gezegd. Aangezien op de ETR site staat 12 uur zijn we daar vanuit gegaan.
Dan is het verschil met 13:26 wel erg groot.

Er zijn maar weinig ETR wedstrijden op max 1,5 uur rijden van mijn huis. Dus probeer alles mee te pakken wat er is.

Er is nu een ander voorstel gedaan ga overleggen want 13:26 is mij echt te laat.

ivonne85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 09:39

Wat ik er goed van begrijp lopen de klasse 0 enjoy. The endurance , klasse 0 endurance en de etr door elkaar qua starten??
Start je dan met veel mensen tegelijk?
Ik had op t formulier startlijst endurance klasse 0 rabobank enjoy the endurance wel gezien dat ik om 11.42 u samen met 1 iemand anders start..... Maar nu begrijp ik dat de etr eerder als 13.00 u start? En ertssendoor rijdt?
Die hoeven toch niet op tijd en keuringen en p/a te rijden??
Snap het nu niet meer... Je start toch in principe alleen of met 2 tegelijk?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 09:43

Ik denk dat de starts wel door elkaar lopen (ik heb de lijsten niet gezien), maar dat je niet met elkaar maar na elkaar start. In de endurance kun je bij individuele starts met maximaal 5 combinaties tegelijk van start.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 09:51

Als je de startlijst bekijkt zie je toch ook dat je met 2 tegelijk start? Als er andere klassen tussendoor starten, starten die op de 'gaten' die in het programma zitten...

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 09:53

Poeh als ik het zo lees ben ik blij dat er ejoy the endurnace bestaat, kunnen we het een beetje leren hihi.

ivonne85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 09:57

Hili oke ...
Zag idd dat er wel wat door elkaar loopt.. Klasse 0 en 1 sowieso
Maar ach vindt dat niet erg, als we elkaar maar niet in de weg rijden.
Dan is het goed toch.. Weeet iemand toevallig hoe ik kan uitrekenen als ik 8 km per uur rij hoe,lang ik over 5 km doe.??

:)
Loetie84 sorry doe voor,t eerst mee.. Totaal geen verstand van.. En nog nooit op een wedstrijd van endurance geweest..