? (Niet banketstaaf bedoeld hoor haha) Ik ben altijd van het uitslapen 
Ik had mailtje gedaan over mijn 'startpartner', dit was een foutje. Ik mag nu 2 minuten later starten, wat een service !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WendyBZ schreef:Ze zijn jou niets verplicht toch? Of hebben ze je een specifieke starttijd beloofd of gezegd starten vanaf 12.00?
gezellig
Ginkelse heide is wel op zaterdag... bedoel, Het gebied hier is heel gelovig. Daarom is hier 'normaal' alles op zaterdag
.
hahaaha mag van mn staleigenaren wel hoor,... alleen komen ze hun nest niet uit daarvoor haha.
Prisca schreef:Ja dus?. Vol is toch vol of ben ik gek?. Dat uur verschil hadden ze wel mogen aankondigen.
Ze weten dit van te voren en hebben mij per mail doen geloven dat ze om 12 uur konden starten vind half 2 toch wel erg laat en er zit 18 min tussen per combi. Terwijl bij gewone ETR dat veel minder is.
Vond het verder niet zo interessant, maar het was me wel opgevallen. WendyBZ schreef:Ik kan me voorstellen dat ze met 120 starts niet overal aan kunnen denken. Misschien kan je er nog eens een mailtje aan wagen of je ook eerder zou kunnen starten? Ik zou het alleen wel wat anders brengen.
Ik ben zelf ook organisator van een wedstrijd en er komt nogal wat bij kijken als je dat doet. Ik probeer ook aan iedereen te denken, maar je kan het niet iedereen naar het zin maken, en als mensen dan ook nog eens gaan klagen dat je niet aan ze hebt gedacht... Dan krijg ik een stuk minder zin om de volgende keer weer wat te organiseren. Lost wel meteen het probleem op, dan kan je die ritten namelijk helemaal niet meer starten