Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BenteAmy schreef:@ Hilli, Ik bedoel dat stukje waarmee je het haakje opent. Dat ging tussen de riempjes of de ringen van de sidepull zitten. Waar het precies tussen zat weet ik eerlijk gezegd niet meer. Het waren touwteugels zonder stops, geen teugels van Marylot.
Kim, hmn, jij hebt dus dezelfde haakjes. Volgens mij had ik die uitsteeksels aan de buitenkant, want dat lijkt me logisch. Zeker weet ik het niet. Zou ik het toch nog een keer moeten proberenAlleen als de teugel losgaat, lijkt me dat niet zo fijn! Ik rij toch meestal langs de weg namelijk. Je zult net zien dat het in een harde galop open gaat of als ze er fijn vandoor gaat XD
Knakker schreef:ik ben geen fan van de endurance, ieder z'n hobby natuurlijk.
Maar als ik ze wel eens door het bos ziet rijden in felgekleurd tuig, vind ik dat niet mooi.
Dan bedoel ik al dat geel. groen, oranje.
Dit soort tuigage hoor niet bij de oospronkelijke ruitersport, maar ja, de sport gaat natuurlijk met zijn tijd mee.
Het moet in deze tak van sport natuurlijk licht en praktisch zijn, maar mooi, nee dat ik niet.
Maar diegene die er mee moet "werken" en het zelf wel mooi vind, moet het vooral gebruiken!