Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariekyy schreef:Wij zijn inmiddels klasse II startgericht, dus doel is voor ons behaald. Volgende doel voor dit jaar is een klasse II goed uitrijden.
Renkum gaan we ons eerste debuut maken.
Ik zit nog wel heel erg te twijfelen welke wedstrijden ik er na wil gaan doen.
Zelf dacht ik eraan om Wateren en Grolloo klasse II te rijden en te stoppen op vetgate en deze wedstrijden dan echt te zien als een training.
Veder wil ik aan het eind van het jaar Onstwedde klasse II starten.
Ik twijfel nog of ik misschien niet Haarle ook kan rijden omdat die 'maar' 42 km is. Maar ik wil niet te hard van stapel lopen met Klasse II. Wat vinden jullie?

Hilli schreef:Doel voor 2012: wat klasse II rijden en vooral heel veel plezier hebben
Gilbey schreef:Ik had het in een ander topic ook al geschreven maar mijn doel is om met 1 van de tinkers naar het EK TREC in Portugal te gaan komend jaar.
Verder wil ik als het lukt Tapas verder opleiden tot een goed TREC/endurance paard en hoop ik haar eind volgend jaar klasse 2 gerechtigd te hebben.
Dat zal waarschijnlijk niet direct aan haar kunnen liggen dan wel hoe alles met de voorbereidingen van het WK verloopt.
Moragh schreef:Hier veel plannen, 4 paarden om in wedstrijden uit te brengen, 1 moet paar CEI** doen, een ander mag beginnen met internationale wedstrijden. De jonge paarden mogen ook aan de slag, 1 mag in 2012 haar kwalificaties voor internationaal gaan halen en mijn kleine meisje van 5 mag haar 1e wedstrijden gaan lopen.
Mariekyy schreef:Wij zijn inmiddels klasse II startgericht, dus doel is voor ons behaald. Volgende doel voor dit jaar is een klasse II goed uitrijden.
Renkum gaan we ons eerste debuut maken.
Ik zit nog wel heel erg te twijfelen welke wedstrijden ik er na wil gaan doen.
Zelf dacht ik eraan om Wateren en Grolloo klasse II te rijden en te stoppen op vetgate en deze wedstrijden dan echt te zien als een training.
Veder wil ik aan het eind van het jaar Onstwedde klasse II starten.
Ik twijfel nog of ik misschien niet Haarle ook kan rijden omdat die 'maar' 42 km is. Maar ik wil niet te hard van stapel lopen met Klasse II. Wat vinden jullie?
Speedster schreef:Met Speed wil ik zijn derde klasse 3 netjes uitrijden (misschien in Zelhem). Na zijn kreupelheid afgelopen seizoen in Schweich wil ik even niet verder plannen dan dit, maar zeker weten dat hij het (op een lager tempo wel te verstaan) wel gewoon nog kan.
Na'ima gaat (als het goed is) vooral wedstrijdervaring opdoen en km's maken. Het zou mooi zijn als we aan het einde van het seizoen klasse 2 startgerechtigd zijn, maar dat is geen moeten.
En vooral alles heel houden natuurlijk!
!
! Sok schreef:Change of plans!![]()
Ik heb m'n oude bijrijdpaardje gekocht en die heeft al 2 wedstrijden gelopen.
Hij moet alleen weer even op z'n oude niveau terug komen en dan wil ik wel weer wedstrijden gaan starten!
Eerst Ommen einde april een klasse 1.
Dan Laag Soeren of Renkum, ook klasse 1
Dan Wateren of Haarle, klasse 1
En als alles een beetje mee zit in Grolloo of Onstwedde een klasse 2.
Als dat er niet in zit, gaat m'n vriendin een klasse 1 starten!
MyrtheJ schreef:Minimaal 1x een klasse 2 rijdenNog geen idee hoe mijn jaar eruit gaat zien, dus durf nog niet teveel te plannen.
rox_en_wilvy schreef:Mijn voornemen is om in het einde van het seizoen klasse 3 te mogen starten! Maar we zien uit eindelijk wel waar we stranden! Alles hangt af van mn paardje , plezier en gezondheid gaat voorop!
! Verder hebben we heel veel geleerd mede door te groomen bij andere ruiters!
Kim_Evendi schreef:Wij hebben ook een heel leuk eerste seizoen gehad: veel geleerd, fouten gemaakt, maar daar alleen maar meer van geleerd, veel vertrouwen gekregen in mijn pony en vooral heel veel lol gehad!
We zijn nu klasse 3 startgerechtigd en ik heb nu al zin in volgend seizoen!
MyrtheJ schreef:Kim_Evendi schreef:Wij hebben ook een heel leuk seizoen gehad: veel geleerd, fouten gemaakt, maar daar alleen maar meer van geleerd, veel vertrouwen gekregen in mijn pony en vooral heel veel lol gehad!
We zijn nu klasse 3 startgerechtigd en ik heb nu al zin in volgend seizoen!
Wow, heb je dan 5x klasse 1 gestart en 3x klasse 2 dit jaar?