Ik vind er niets vreemds aan hoor, en praktisch zat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elise95 schreef:Ik ga me ook binnenkort inschrijven.
Iemand van 18+ die met mij en een vriendin wil mee rijden?
Vriendin heet Fabienne en is 15 jaar (16-10 dagen) en rijd op mijn New Forest pony Fairrie. En ik ben 16 en rijd op Valentino een KWPN. Zijn alleei vrij lief buiten. We komen trouwens onder de man, omdat we er vlakbij wonen, dus we weten de weg. Sommige stukken
![]()
We starten T1.
WendyBZ schreef:TurdusMerula schreef:Touwhalster ipv stalhaster zie je toch wel meer?
Ik vind er niets vreemds aan hoor, en praktisch zat.
Het wordt afgeraden om hiermee vast te zetten. Liever niet gebruiken voor het aanbinden dus

WendyBZ schreef:Ik heb gewoon een dun halster onder mijn hoofdstel, merk je niets van: http://www.fotoscheepen.nl/E2011/0309-T ... 9_0065.jpg
Mocht je vaker starten dan kan je altijd nog gaan denken aan een halster-hoofdstel.
HannahFrouk schreef:Dat geleiden snap ik ook nog niet goed (heb nog niet aan wedstrijden meegedaan en Voorhout is voor mij nog net wat te snel). Als je met een halsterhoofdstel rijdt, dan mag het bit er toch gewoon aan blijven zitten als je iets met het paard aan de hand moet doen? Maar mag je dan wel de teugel (als deze lang genoeg is) aan het halster vastklippen en dan verder gaan, is dat dan voldoende?
Bij Dabo'tje heb ik ook net mijn zadeltasjes besteld, ik ben heel benieuwd hoe ze worden.
HannahFrouk schreef:Dat geleiden snap ik ook nog niet goed (heb nog niet aan wedstrijden meegedaan en Voorhout is voor mij nog net wat te snel). Als je met een halsterhoofdstel rijdt, dan mag het bit er toch gewoon aan blijven zitten als je iets met het paard aan de hand moet doen? Maar mag je dan wel de teugel (als deze lang genoeg is) aan het halster vastklippen en dan verder gaan, is dat dan voldoende?

. Gelukkig hoef je met fenders deze niet op te steken

) En dan een freestyle halstertje voor de PTV. Die passen overal onder