Ik ben echt mega trots op Marnix, had echt niet verwacht de tweede plek te behalen. Met een hartslag van 52 na direct aanbieden en een snelheid van 10.78 ben ik super trots! Hij had het erg zwaar met zijn halve wintervacht en de 20 graden zon die volle bak scheen op sommige plekken. Ook moest hij de hele tijd plassen maar nam de rust er niet voor, tot hij lang gras zag en hij het echt niet meer kon ophouden. Ik heb bijna de hele rit met Susanne gereden die op een Percheron reed en die twee hadden aardig hetzelfde tempo

Ik stap met Marnix zo’n 1 km/ 800 meter voor de finish, afhankelijk van het tempo wat hij de rit lang heeft gereden. Nu was dit tempo lager dan thuis door de warmte dus kon ik nog wat langer doordraven. Met 800 meter gestopt, al wilde Marnix langer doordraven

Daarna nog snel een fles water over hem heengegooid, singel los en direct aangeboden. Marnix zijn hartslag zakt snel en ik zag hem ook niet pompen bij de finish dus dat zat wel goed. En Mar maakt zich niet snel druk, ook een bijkomend voordeel

Leuk ook om jou nu gezien en gesproken te hebben Elise!