Misschien moet ik eens een hartslagmeter testen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyyy55 schreef:Goedemiddag!
Ik ben nieuw hier. Ik moet nog starten met mijn 7-jarige fjordenruin, maar we zijn al aan het trainen.
Klopt het dat je je niet meer in kan schrijven voor KWB 19 augustus voor de impuls/klasse I? of zie ik dat verkeerd.
Ik ga eerst nog even verder lezen voordat ik teveel vraag
amyyy55 schreef:@marije_jiplover: Toch maar alvast oefenen met koelen dan(hij isn og niet gewend een emmer over hem heen te krijgen ofzo haha)
De mijne is op zijn borst en buik geschoren van de winter, scheelt echt onwijs veel! Daarvoor zweette hij echt meteen en droop de hele tijd.
xxVon schreef:amyyy55 schreef:Goedemiddag!
Ik ben nieuw hier. Ik moet nog starten met mijn 7-jarige fjordenruin, maar we zijn al aan het trainen.
Klopt het dat je je niet meer in kan schrijven voor KWB 19 augustus voor de impuls/klasse I? of zie ik dat verkeerd.
Ik ga eerst nog even verder lezen voordat ik teveel vraag
Wat leuk! heb je Gamble weer terug?
JoycexEnya schreef:Ik had gisteren avond nog 2 vraagjes.
Vanaf hoeveel graden koelen jullie of doen julli dan altijd.
Had nog een vraag maar weet het niet meer haha.
Edit: zojuist ingeschreven voor Wateren!
JoycexEnya schreef:JoycexEnya schreef:Ik had gisteren avond nog 2 vraagjes.
Vanaf hoeveel graden koelen jullie of doen julli dan altijd.
Had nog een vraag maar weet het niet meer haha.
Edit: zojuist ingeschreven voor Wateren!
Ik wist mijn tweede vraag weer haha.
Ik wil heel graag met mijn bloemhackamore starten, maar ben ook bang haar niet te kunnen houden of gaat hangen wat ze vorige week heel erg deed. Zou ik bij het groompunt bijvoorbeeld kunnen wisselen, dus snel het bit erin of zouden jullie gewoon met bit starten.
Deeskuh88 schreef:Zo, ik meld me ook weer! Mijn galopprobleempje is opgelost in de bossen, dus dat lukt weer. Staat niets meer in de weg tot starten... Al vind ik dat zelf wel spannend, alleen op vreemd terrein. Daar denkt Angel net zo over. Nog een klein puntje om aan te werken dus. Wat is sowieso een eerste keer handig om te hebben aan spullen? Ik heb namelijk niets aan Endurance-spullen, maar het gewone spel. Of maakt dat voor een kk of korte 1 niets uit?