.Ik denk dat dat veel te zwaar is voor hem. Zou dan lekker in de mortel starten alleen.
Je gaat door een duingebied heen 2 x dus heen en terug en dat is voor warmbloeden al pittig denk niet dat hij daar blij van word
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Zag afgelopen weekend dat de wedstrijd in Klein-Zundert ook doorgaat, super leuk, dat is bijna een thuiswedstrijd voor ons. Rond de 8 km van onze stal vandaan
Dus nu staan er 14 september en 25 oktober wedstrijden nog op de planning.
lideli schreef:Wat is het stil hier! Niemand meer op pad geweest?
Wij vertrekken zo richting Someren voor de marathonEerste keer klasse 3
Heel veel zin in maar vind het ook heel spannend. We gaan er een leuk weekend van maken!

dan klasse 2 voor het eerst.
94 km in drie dagen voor het meisje in een omgeving die ze reuze spannend vind en helemaal alleen ook nog.

billy3105 schreef:Zijn jullie ook al met dekens aan het stoeien? Heb nu al 2 avonden op rij dat ze met haren omhoog stonden zonder deken. Het is augustus. Dat is helemaal geen deken tijddan ben ik best blij dat ze weer aan huis staan
Direct met spoed naar de kliniek gereden, godzijdank zitten we sinds de verhuizing zo'n drie kwartier rijden van de universitaire kliniek vandaan, als we nog in het zuiden hadden gewoon hadden we 5 uur mogen rijden om bij de dichtstbijzijndste kliniek te komen die 's nachts acuut open is. En ook een geluk natuurlijk dat ik haar nog die avond vond, er zaten zo veel vliegen en denk als ze de hele nacht er zo bij had gestaan.
) mocht ze weer naar huis en begon mijn chronische stress
Alle andere paarden staan nu natuurlijk 24/7 buiten dus Clara stond helemaal in d'r eentje op stal. De eerste week mocht ze echt haar box niet uit, alleen van de poetsplaats en weer terug tijdens het mesten. Elke paar uur langs om haar meer hooi en aandacht te geven. Het was ook nog 'ns super warm die week, ze stond te zweten op stal en ze had zooooo veel jeuk onder het gips. Gelukkig was de DA na het eerste bezoek positief en mochten we weer wat aan de hand grazen. De dag na het bezoek had ze even ergens last van, geen hooi willen eten, 39 graden koorts en ze had heel veel last/irritatie van haar been. Waarschijnlijk een samenloop van het weer mogen grazen en daardoor geen hooi meer willen eten (drama queen
), jeuk en irritatie van het wisselen van gips naar gewoon verband en ze was ook de avond ervoor gestoken door een wesp waar ze helemaal van in paniek raakte dus ik denk dat ze daardoor koorts had. De kliniek gebeld en die dachten dat ze koliek had, maar gelukkig ken ik m'n paard en nee koliek was het niet. Ze wouden dat ik de dag er na (op een zondag
) langs zou komen. Ik dacht: ik kijk het wel ff aan
Gelukkig verbeterde ze goed de dag er na en twee dagen later was ze weer helemaal prima, mooi minstens 500 eur uitgespaard 
Ze mag ook weer gereden worden, een half uurtje stappen per dag, maar daar wacht ik nog maar even mee. Ze heeft zes weken het merendeel van de dag in d'r eentje op stal gestaan en jullie weten hoe gigantisch ze kan bokken
Vanochtend gaf ze ook een mooie rodeo maar gelukkig is ze verder rustig en vooral erg blij dat ze weer haar benen mag strekken.