Endurance 2024

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Re: Endurance 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 15:05

Ik zou als ik jou was die niet starten met jouw pony :o .
Ik denk dat dat veel te zwaar is voor hem. Zou dan lekker in de mortel starten alleen.
Je gaat door een duingebied heen 2 x dus heen en terug en dat is voor warmbloeden al pittig denk niet dat hij daar blij van word

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 15:39

Ja dat vreesde ik al. Jammer, lijkt mij wel tof op de renbaan. Maar wellicht dat we dan die in Voorne of Zeeland volgend jaar meepakken. In ieder geval de Mortel en wellicht nog Ermelo in november .. ? <<)

little_birdy

Re: Endurance 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 11:18

Maar je kunt we sowieso ook in je trainingen zulke dingen meepakken he ! Locaties opzoeken zoals de loonse en drunense duinen en daar dan stukje mul zand rustig in stap meepakken en dat langzaal uitbreiden .
Als je daar komende tijd naartoe traint dan kan je misschien die wedstrijd volgend jaar wel rijden.
Want ook in onze wedstrijd in februari zitten wel wat zware stukken

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 12:18

Ja dat is zeker een goede. Alleen is het voor mij vrij duur om steeds we wagen te huren haha dus het zal niet elke week kunnen helaas. Nu hebben we al vaker op de loonse duinen gereden en dat kan hij prima hebben!

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 22:08

We hebben het trainen weer opgepakt na die warme dagen :) Zag afgelopen weekend dat de wedstrijd in Klein-Zundert ook doorgaat, super leuk, dat is bijna een thuiswedstrijd voor ons. Rond de 8 km van onze stal vandaan *\o/* Dus nu staan er 14 september en 25 oktober wedstrijden nog op de planning.

Ook mijn Gaston Merciers zijn binnengekomen bij de dealer, ik laat ze over 2 weekjes naar mij toe verzenden. Mocht er iemand tegen die tijd geinteresseerd zijn in mijn Zaldi Vila's, stuur mij even een berichtje! Anders zet ik ze op marktplaats tegen die tijd.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 21:26

Hier in het bos zoveel dazen echt niet fijn hoewel de weg er naar toe erger is dan in het bos zijn het er dit jaar best veel.
Morgen lekker naar de Eifel voor een weekendje genieten!
https://www.eifelzupferd.de/1068/statio ... kijeschbel

En dan heb ik op de planning de Someren Marathon staan wel nog even vrij regelen dat weekend.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 22:16

Heerlijk al die plannen! Duopenoti hebben nog vrij tot einde van de maand. Dan heeft Arie 6 weken vakantie gehad en Zoe 4 weken. Kunnen we gaan kijken hoe we ervoor staan :j

Vind het verschil tussen de 2 paarden wel grappig om te zien. Arie kan niet tegen vliegen, dus die staat met vliegendeken. Maar die had ineens 2 dikke benen eergister, even hem geobserveerd, hij stampt echt letterlijk iedere seconde met z’n benen om de vliegen. Dus die staat nu van top tot teen ingepakt tegen vliegen met z’n flyboots. Geen vocht meer in zijn benen.
En dan heb je Zoe ernaast staan, die boeit het geen ene moer _O-