Endurance 2024

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 19:03

StalMelyn schreef:
Ik las in de regels dat je een klasse onbeperkt mag doorstarten. Maar mag je ook een klasse lager starten? Stel je eindigt dit jaar in klasse 2 maar wilt volgend jaar klasse 1 als opstart voor het seizoen starten? Of je wilt met een beginner meerijden in de klasse 1, of mag dat niet?

Ja dat mag geen probleem

StalMelyn

Re: Endurance 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 10:42

Oh top, ideaal.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 15:50

Monody schreef:
Nou jongens, kom ik toch weer even binnenvallen met een zoektocht voor beugels.. Ik kan maar niet aan de Zaldi Vila’s wennen. Het zal wellicht aan mij liggen maar ik vind ze zo groot en lomp voor mijn maatje 36.. Ze wiebelen daarbij enorm, mijn rechtervoet zit constant tegen de harde buitenkant aan, weinig grip en ik krijg alsnog dove tenen erin. Baal er zo van. Met mijn fenders en westernbeugels 0 problemen gehad en nu met het engelse zadel zo aan het tobben voor de juiste optoming :+

Dus, bij deze de vraag, hebben jullie nog meer goede ervaringen met andere beugels? :)

Op mp edix fenders

https://link.marktplaats.nl/m2272980182 ... ios_tablet

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 19:07

Lief dat je aan mij dacht! Alleen als ze te lang zijn voor iemand van 163 cm zijn ze helaas al helemaal te lang voor mij met mijn 155 :P

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 21:02

Monody schreef:
Lief dat je aan mij dacht! Alleen als ze te lang zijn voor iemand van 163 cm zijn ze helaas al helemaal te lang voor mij met mijn 155 :P

Oh zonde, ik weet wel dat ze ook korte hebben die had ik ook bij mijn edix zadel. De normale maat waren voor mij ook te lang :D

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 08:52

Nou ik had gister nog de flexon endurance beugels geprobeerd en deze zaten wel al veel beter qua grip maar op het eind toch last van die tenen/knie na 10 km dus besloten ze terug te sturen, daar vond ik ze echt te duur voor en ik mis toch ook erg de 90 graden ophanging. Dus toch besloten de GM Bi Relax 2.0 te bestellen en dan zie ik wel wanneer ze binnenkomen :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 11:59

Monody schreef:
Nou ik had gister nog de flexon endurance beugels geprobeerd en deze zaten wel al veel beter qua grip maar op het eind toch last van die tenen/knie na 10 km dus besloten ze terug te sturen, daar vond ik ze echt te duur voor en ik mis toch ook erg de 90 graden ophanging. Dus toch besloten de GM Bi Relax 2.0 te bestellen en dan zie ik wel wanneer ze binnenkomen :+

Ben heel benieuwd hoe ze je bevallen.