Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hartwaardes voor Valesco's doen aan de hoge kant. maar ja
hij was een beetje druk/onrustig omdat er veel te zien was
maarja
) dus we mochten helaas niet verder. Maar ben wel erg tevreden vanwege de voor mijn monster grandioos lage waarden
32, 56 en 40.
Lekker alleen gereden en zonder problemen door de plassen heen, over het spoor en onder de tunneltjes door! Topknol
HF 44, 44, 56 en 44 en natuurlijk mooie A'tjes
We zijn 14e geworden en hoe hard ik uiteindelijk heb gereden weet ik niet want ben niet tot de prijsuitreiking gebleven. Heb wel veel stukken gestapt en redelijk rustig aangedaan.
heb me echt staan verbazen. Vippie schreef:Volgend jaar starten we met een nieuwe rubriek daar: kies uw eigen route naar de finish![]()
![]()
heb me echt staan verbazen.
Kijk de hele tijd op deronline maar nog niets. Weet inmiddels wel hoeveelste ik geworden ben gisteren
woeliej schreef:Vippie schreef:Volgend jaar starten we met een nieuwe rubriek daar: kies uw eigen route naar de finish![]()
![]()
heb me echt staan verbazen.
zoveel fout rijders ofzo?

Wij kletsen teveel en letten te weinig op. Daarbij is een zonnebril op in het bos niet handig, geel en wit lijken dan best veel op elkaar....en hoog kijken als het lintje net laag geknoopt zit is ook niet handig...hihi....tsja...maar eerlijk is eerlijk, wel een paar leuke paadjes gezien. Ik heb echt HEERLIJK gereden. Heleen, ik heb je nog wle gezien...je paard is en blijft ZO leuk. Het kwam niet heel erg uit om hoi te komen zeggen. Fijn dat het zo lekker ging. Tip voor volgend jaar, geef aan dat er toch een km ofzo grint in zit, die is voor mensen zonder ijzers (eh paarden zonder ijzers) wel fijn om te weten denk ik. Verder ook heerlijk geregeld, alles dicht op elkaar zonder dat je elkaar dwars zit. Petje af!
Ben echt super trots op mijn lieve pony!