Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pony is lekker fit dus moet helemaal goed komen. Ben heel benieuwd hoe hij zijn 2e klasse 2 gaat lopen. Scheelt in ieder geval dat ik er nu een supergroom bij heb, dat maakt alles wat makkelijker. Wel jammer van het weer... Beetje te warm naar mijn smaak maar in ieder geval wel droog
Jamika schreef:Als er nog meer mensen fotosites weten...hou ik me aanbevolen

sabien schreef:linkje naar wat foto's van een aantal klasse 2 ruiters; http://picasaweb.google.nl/sabien.mient ... eXTlH_D3-Q
Ik heb me in ieder geval vermaakt een Dustin ook.
Maar echt een super dag gehad!
Chr1s schreef:ja dat was ik
Maar heb niet iedereen erop kunnen zetten omdat ik na CH Holten moest
Dus vandaar dat ik me beetje moest haasten opgegeven moment![]()
En duurd wel even voordat ze online staan, want moeten van andere wedstrijden ook nog online
Maar probeer zo snel mogelijk!
woeliej schreef:Nou zeg ze weten het wel mooi te maken... Heb 9.82 km/h gereden in de klasse 2. Bij finish aan een jury gevraagt wat de minimum snelheid is, de regelementen en het vraagprogramma er op nageslagen en overal vind ik een minimum van 9km/h terug. En toch sta ik niet bij de uitslag omdat in buiten de tijd zou vallen omdat het 10 km/h zou zijn..
Roanda98 schreef:Ik heb een heerlijke rit gehad gisteren, wel een beetje spierpijn vandaag maarja paardje staat er prima bij. Ik vond de route erg mooi ( bekend terrein want mijn paard staat in Wolfheze). En tevens wil ik de organisatie en vrijwilligers bedanken voor hun inzet.