Claudia heeft nr 41.
Vandaag samen nog een heerlijke rit gemaakt door de marneweard

Wel raar hoor.. Vlak voor ik weer een wedstrijd start is onze turbo Fjord overleden.. waarmee ik een paar jaar geleden mijn "endurance-cariere" begonnen ben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Merel schreef:Wel raar hoor.. Vlak voor ik weer een wedstrijd start is onze turbo Fjord overleden.. waarmee ik een paar jaar geleden mijn "endurance-cariere" begonnen ben
Wat verdrietig, sterkte joh! 
Karin schreef:Boekjes van Holten worden altijd in het voorafgaande weekend verstuurd, ik verwacht 'm dus maandag of uiterlijk dinsdag.
Gisteren is alles op de post gegaan, dus vandaag of morgen ontvangt iedereen het boekje
Maarten schreef:Karin schreef:Boekjes van Holten worden altijd in het voorafgaande weekend verstuurd, ik verwacht 'm dus maandag of uiterlijk dinsdag.
KloptGisteren is alles op de post gegaan, dus vandaag of morgen ontvangt iedereen het boekje

Merel schreef:startnr 51
Claudia heeft nr 41.
Hij is zo gek als een deur, we zijn net nog het bos door gevlogen
Heb er zo'n zin in! Ook wel erg spannend want onze 1e klasse III. Karin schreef:Mijn boekje is er nog niet - tja, het moet de Berg over en dat duurt even.
Morgen maar even langsrijden als ik uit werk kom.