arno8 schreef:17 en 18!
startnummer 17 niet geplaatst wel 2 winstpunten
startnummer 18 kan ik niet vinden op de lijst........was dat kennismakingsklasse?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
arno8 schreef:17 en 18!
Apple schreef:Mooie middenmoot dus.
Hoeveel zijn er uiteindelijk in de uitslag opgenomen? (30ste kan ook nog laatste zijn natuurlijk![]()
)
Zo erg is het niet hoor.arno8 schreef:18 was idd kennismakingsklasse, wat was de gem. snelheid en de hartslagen?
scooby09 schreef:arno8 schreef:18 was idd kennismakingsklasse, wat was de gem. snelheid en de hartslagen?
ronde 1 9.04 hartslag 60
ronde 2 9.16finish 60
nakeuring 53
Was dat je rijmaatje??
tenminste dat denken veel mensen bij het zien van een mannelijke groom. Maar ja, als je ene paardje geen paspoort heeft en de andere is een hengst, wordt het wat lastig
Lenneke_ schreef:Saskia, ik heb jou wel gezien met je mooie roze shirt
. Uiteindelijk doe je het toch als team. Apple schreef:Arno, met een hengst mag je gewoon Endurance starten.
.
scooby09 schreef:@woeliej plaatst 26 gefeliciteerd....
woeliej schreef:scooby09 schreef:@woeliej plaatst 26 gefeliciteerd....
dankjuh! weet je toevallig ook m'n snelheid? (was heel stuk fout gereden en bij p/a waren m'n grooms erg slim bezig waardoor ik ruim half uur verloren heb)

in de eerste klasse. Ben zo blij
eerst officiele. scooby09 schreef:@ lenneke_
Jij zat met nog iemand op de post toch?
Daar zat ook iemand met foto toestel....weet je daar wat van?
, zoals ik al zei, foto's komen zo snel mogelijk online, het zijn er nogal veel dus het uploaden duurt eeuwen, maar zodra het klaar is maak ik een topic. (zal denk ik morgen of overmorgen worden)
met een gemiddelde snelheid van 11,977
ik ben tevreden heb heerlijk gereden!