Woestein schreef:Hmm waar kan ik dat spul vinden?
Liever dat mensen met ene grote boog om me heen lopen dan dat ik lekgeprikt wordt..
www.paardenconcurrent.nl verkoopt het. Misschien heeft Divoza het ook wel maar dat weet ik niet zeker.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Woestein schreef:Hmm waar kan ik dat spul vinden?
Liever dat mensen met ene grote boog om me heen lopen dan dat ik lekgeprikt wordt..
Woestein schreef:Ehhh ik kan het niet vinden op hun site?
Jeddah schreef:Woestein schreef:Ehhh ik kan het niet vinden op hun site?
Klopt, je moet even een mailtje sturen of even bellen.
Als je ze een mailtje stuurt krijg je meteen uitleg hoe je het kunt bestellen e.d.
tuttifrutti schreef:hallo,
ik ga met die endurance wedstrijd meedoen met mijn paard. met de kennismakingsklasse, dus voor de 1ste keer om te kijken of het wat voor ons is![]()
ik woon in noordwolde, friesland.
wie woont er in de buurt en wil wel af en toe met mij samen een buitenrit maken? ik heb een heel rustig paard maar rij altijd alleen buiten, wel samen in de bak, maar dan kunnen we even oefenen.
EN WIE DOE ER ALLEMAAL MEE 19-8???
Citaat:Als het een beetje mooi weer is kom ik weer foto's maken. Hopelijk hoef ik niet al te veel combinaties op te zoeken die verdwaald zijn....... Ik ben te herkennen aan een oranje Oostenrijker met een blauw/oranje pakkie aan
Gaaf!
Echt jammer! 
Pannenkoek schreef:Even naar onderen scrollen voor de vooraankondiging......
http://www.friesland-post.nl/basis%20html/maand.html
):
Lappie_Lap schreef:Ik las net ff het programmaboekje door en heb 2 vragen (doe voor het eerst kennismakingsklasse dus vergeef me):
- Er staat iets over hoe de route tot stand is gekomen en waar je die routekaarten kunt krijgen. Is het nou de bedoeling dat wij die ook daar halen (VVV ed.) of krijg je die op de wedstrijd?
- hoe zit dat nou met die controleposten onderweg? Komt het echt in de praktijk voor dat je bij zo'n controlepost je nummer in het voorbijgaan roept?
edit: Oh ja, ik weet dat je de finish rijdend over moet gaan .. maar het maakt dus niet uit of dat nou in stap of draf is?