Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
griebels schreef:Ik zei al dat er iets van 3 jaar in mijn hoofd rond spookt, maar echt zeker durf ik het niet te zeggen...
Wat me wel opvalt is dat Willem niet meer aanwezig is... Wil hij niet leren?
Maar graag zie ik eerst een lijstje met namen van mensen die voor een beperking aantal kilometers/ wedstrijden zijn, regel jij dat even? Laten we zeggen de beperking van maximaal 5 x klasse 1?
NaVy! schreef:Wat wil je met dat lijstje Willem?
Ik ben niet voor zo'n beperking. Elk paard is anders, elke ruiter is anders, elke training, elke wedstrijd.. Daar kan je niet op die manier regels aan verbinden.
Voor de goede orde; het probleem is niet zozeer HOEVAAK je gestart bent (zeker niet in klasseI), maar vooral in wat voor tijd! 4 klasse II's in één seizoen is iets héél anders dan in 6 weken.

genghiskhan schreef:Rust roest
Het sterkste paard voor de endurance is het paard van de schillenboer. De hele dag voor de kar, op de verharde weg, 6 dagen per week werken. Rust?
Zie voor endurance geschiedenis op onze site;
www.genghiskhan.nl
splash1999 schreef:Volgens mij als ik dit zo gelezen heb zijn we niet tegen een beperking in het aantal wedstrijden, meer de frequentie van die wedstrijden achter elkaar.
Wat zou je met dat lijstje dan willen doen.
Alvaron schreef:Persoonlijk vind ik het erg jammer is dat dit verslag hierheen is gelinkt, voor iedereen te lezen. Daarin schuilt volgens mij een groot gevaar, nl. dat bij onervaren/aspirant endurance ruiters de indruk wordt gewekt dat je er zo even doorheen stoomt. Iedereen die ik hier tot nog toe heb zien reageren is toch al redelijk tot zeer ervaren in de Endurance en zal dit dus niet proberen na te doen.
Ik ben zo bang voor de onervaren ruiters die na het lezen van Willem z'n seizoenverslag denken dat even na te doen, met alle gevolgen van dien.
.
. griebels schreef:Wat me wel opvalt is dat Willem niet meer aanwezig is... Wil hij niet leren?