In the Dutch mountains...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

Re: In the Dutch mountains...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 07:20

Jullie zullen mij tegenkomen als hulp bij de oversteek Terlinden.
Je mag altijd even roepen natuurlijk. Ik ben de kleinste van de drie Clown

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 07:55

carola schreef:
Hartstikke leuk zeg! Endurance is ook erg leuk, al is de drafsport ook geweldig. Ik kom rijden met Kanway in klasse I, Maria Poort is mijn groom, misschien ken je haar wel?
Is het voor jou niet een enorme afstand helemaal vanuit Noordwijkerhout? Wel super hoor dat je komt vrijwilligen, dat is toch een van de beste manieren om kennis te maken met de sport.

Ik ben zo benieuwd naar hoe het met Kanway gaat, ik heb hem vaak zien koersen. Maria Poort is zeker een bekende naam in de drafsport. Het is voor mij wel ver vanuit Noordwijkerhout, maar ik kom samen met een vriendin, die ken je al van Keep the Change... En we blijven een nachtje slapen, dat is toch maar beter. Ik heb er echt superveel zin in! Ben zo benieuwd of het ook wat is voor mijn paard... Tot zondag!! Haha!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 09:11

owwww ik heb zin ik heb zin ik heb zin.... rij niet eens mee maar heb er zo'n zin in... allemaal melden bij de start als je bokker bent he? Kan ik ff fotootje maken van jullie Haha!....

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 21:12

Vippie: dat ga ik zeker vergeten!!! Ik heb een leuke bruine hengst, dus klik maar als je die ziet.

Peetje: met Kanway gaat het super! Hij is echt in goede vorm en het is zo'n schat van een paard! Kanway slaapt bij Jean Huls, Maria en ik gaan op het wedstrijdterrein kamperen in de trailer (of auto). We nemen de trailer van Jan Piet mee, dus die is ook herkenbaar (Stal Kingly).
Slapen jullie ook op het wedstrijdterrein? Wij nemen een wijntje mee voor 's avonds, dus als jullie zin hebben komen jullie maar langs! Voor Maria is het de eerste keer dat ze mee is naar een endurance, dus ik hoop dat ze het allemaal een beetje leuk vind. Na 40 jaar alleen maar drafsport is het toch wel heel anders natuurlijk.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:43

Zoals ik al zei, sta ik bij oversteek Terlinden.
Ik heb mijn camera om mijn nek hangen.

Als je wil dat ik een foto maak, geef maar een gil en dan doe ik mijn best.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:49

Ik sta bij de finish... Ik moet tijden noteren.. Ik wil wel proberen foto's te maken maar kan niet beloven dat dat me allebei gaat lukken Schijnheilig
Silence, hoe laat ga je en wil je nog meerijden?
Ik hoef er pas tegen 10u te zijn maar denk dat ik wel bij de start aanwezig wil zijn...

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 07:54

Silence: wil je dan van 109 een foto maken? Ik ga beslist vergeten te gillen! (bruin paard met blauw-geel hoofdstel).

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 08:06

Marco staat er ook, maar die gaat toch geen startnummers en/of namen onthouden, die maakt gewoon foto's van de combinaties die voorbij komen. Haha!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 09:43

@griebels : Ons mam helpt ook, dus wij rijden samen.

@carola : Ik zal het opschrijven en mijn best doen je in de gaten te houden Knipoog

Ik probeer zowieso zoveel mogelijk foto`s te maken van alle voorbijkomende combinaties.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:06

Ik ben er helaas niet bij Huilen Ik had heel graag meegegaan, lekker een weekendje weg en Carola groomen, maar helaas, ze neemt Maria al mee

Iig iedereen heel veel succes en veel plezier

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:23

Mackie schreef:
Ik ben er helaas niet bij Huilen Ik had heel graag meegegaan, lekker een weekendje weg en Carola groomen, maar helaas, ze neemt Maria al mee

Van mij had je nog mee gekund! Kan dat niet alsnog? Nu Angela's koers niet meer door gaat? Haha! Maar ja, dat moet je maar met je baas overleggen, ik wil ook niet de hele stal leegplukken Bloos

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:26

carola schreef:
Mackie schreef:

Van mij had je nog mee gekund! Kan dat niet alsnog? Nu Angela's koers niet meer door gaat? Haha! Maar ja, dat moet je maar met je baas overleggen, ik wil ook niet de hele stal leegplukken Bloos

Jullie gaan toch met Sjef z'n auto, daar kunnen maar 2 mensen in.... ja, jammer hoor, had erg graag meegegaan... mss volgend jaar?

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:00

Toevallig hoorde ik het liedje van "in the dutch mountains" nog op de radio van de week Haha! .

Ik heb er zo veel zin in.

Ik zal rondlopen in een paars t-shirt van het endurance-forum.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 15:08

Nou, we mogen zeker niet klagen over vrijwilligers, alle functies zijn inmiddels goed bezet! Cool Alvast erg bedankt hiervoor.

Voor degenen die onverhoopt niet bij een van de briefings kunnen zijn zondag, of voor degenen die hem gewoon alvast vantevoren willen bekijken, de presentatie is hier te downloaden: KLIK .

Het is een Powerpoint dus als het goed is door iedereen te openen. Hij is wel best groot, 6,7 MB.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:55

Ik ben er helaas ook niet bij... mijn vriend kon niet lang genoeg vrij krijgen, maar iedereen heeeeeeel veeeeel Plezier daar!! Geniet ervan!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 07:30

carola schreef:
Silence: wil je dan van 109 een foto maken? Ik ga beslist vergeten te gillen! (bruin paard met blauw-geel hoofdstel).

Kijk startnummer heb ik wat aan, Haha! Scheelt mij wer uitkijken naar een klokkenspel Haha!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:40

Carola, gefeliciteerd met Kanway! Echt supergoed. Nou, jullie hebben in ieder geval een leuk weekend gehad met een top einde. Nou willen we wel foto's zien natuurlijk

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:46

@ Carola: Foto`s tijdens de rit zijn helaas niet gelukt om te maken, maar ik heb je tijdens de prijsuitreiking toch een paar keer op de foto gezet.
Wil je ze via pb of zal ik ze hier weg zetten?

Gefeliciteerd natuurlijk met je 1e plaats.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:35

Er is wel een man die heel veel foto's heeft gemaakt.. Hij geeft zijn rommetje aan de organisatie dus je zal er vast wel ergens opstaan Carola... Echt super knappe prestatie Ja

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 21:15

Wat een geweldig weekend! En wat een geweldige reclame voor de dravers, gewoon op 1 en 2! Cool

Marco is al bezig met foto's uitzoeken, weet niet of ze vanavond nog online komen, anders wordt het morgen (lekker, zo'n vrije dag).

Volgend jaar hoop ik ook mee te rijden. Ja

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 21:20

Wauw, het was super!! Wel een beetje zwaar, maar we hebben hem uitgereden. Wel ietwat te langzaam ,want we zijn niet geplaatst.
Maar ik ben wel voor het eerst in zijn leven door zo een groot water geweest. Ik dacht dat ik dat al niet eens zou redden. Bloos
Maar Nina, je had gelijk hoor. Het was echt supergeweldig. We moeten gewoon nog een keer komen oefenen Ja

Groetjes Jeannine

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 21:21

Ik wil ook graag foto's zien, ben heeeel erg benieuwd Lachen

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:00

Het was erg leuk en ook gezellig bij de finish!!! Haha!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:42

Zo net 5 minuten thuis van een gezellige wedstrijd. En een compliment voor de organisatie, het was top.

Zowel de aanvliegroute als de groomroute waren super en wat ik begreep van Mariska was ook de route voor de ruiters super uitgezet OK dan!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 23:49

Oh ja, ik was trouwens degene met de zonnebril op die aan de picknicktafel op de P/A de aanbiedtijden zat te noteren. Haha!