Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Orchid schreef:Ik denk dat ik gewoon mijn leren teugels eraan ga hangen, vind 30 euro voor een paar simpele teugels echt asociaal duur..
NkPrecious schreef:www.hoofdstellen.nl onder het kopje endurance hoofdstellen, verkoopt die libby's halsterhoofdstellen. Heb er zelf ook 1 en heb er langere tijd mee gereden. er is geloof ik 1 keer in dit topic gezegd dat ze snel slijten en niet schoon te krijgen zijn maar daar heb ik nog niets van gemerkt..? Heb nu ruim een jaar ermee gereden en enkele keren meegedraait in de wasmachine en hij was weer schoon! verder is het enigste waar je van kan zeggen dat et ietsje sneller slijt te teugels.. maar daarvanaf gezien vind ik het een heerlijk hoofdstel, schuurt niet is superlicht, erg sterk en heel makkelijk in gebruik..
en ook deze zijn er in leuke kleurtjes!!
Karin schreef:Orchid schreef:Ik denk dat ik gewoon mijn leren teugels eraan ga hangen, vind 30 euro voor een paar simpele teugels echt asociaal duur..
Voor een beetje aparte leren teugels betaal je dat ook al snel. Ik ben op zoek naar teugels die overtrokken zijn met een soort suede en die ben ik ook nog niet onder de 30 euro tegengekomen. En biothane heeft nu eenmaal een bepaalde prijs, dat kun je asociaal vinden maar het is wel oersterk materiaal.
Anyway, je kunt prima leren teugels aan een biothane hoofdstel knopen hoor. Ik rijd met mijn jachtteugels (leer met stof) omdat ik dat fijne teugels vind en die ben ik in biothane nog niet tegengekomen.
Citaat:...hier enkele foto's op een gegeven moment had ik de keelriem maar aan de voorste ringetjes gehangen om daar wat gewicht op te krijgen zodat het niet meer omhoog kwam. Het hoorde eigenlijk aan de achterste ringetjes te hangen...
RhealLover schreef:Ik ga nu op internet rondneuzen naar een fel oranjehad al bij goedhard gekeken maar daar kan ik de kleur niet selecteren als ik bestel.