Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kido schreef:En wat doen jullie gaan jullie op de dag zelf er heen?
Of blijven jullie ergens in de buurt slapen?
Anouar15 schreef:Anouar geeft altijd zelf aan wat hij wil. Als het te zwaar is gaat hij of langs de randjes lopen of als dat niet kan (op zo'n zandvlakte) stappen. Als het goed te doen is blijft hij draven en heuvelop gaat hij in galop. Ik kijk dus gewoon wat hij aangeeft.
nikyta34 schreef:Anouar15 schreef:Anouar geeft altijd zelf aan wat hij wil. Als het te zwaar is gaat hij of langs de randjes lopen of als dat niet kan (op zo'n zandvlakte) stappen. Als het goed te doen is blijft hij draven en heuvelop gaat hij in galop. Ik kijk dus gewoon wat hij aangeeft.
Nikyta heeft dat ook en daar geef ik dan ook gewoon aan toe ,wel zo eerlijk toch

) altijd twee benen aan de grond en dat geeft een beter belasting van de benen volgens mij.Djilan schreef:Voor een klasse I hoef je normaal gesproken niets extra's te voeren of aan het voer toe te voegen. Aleen zorgen voor lekker veel ruwvoer en water op de dag zelf. Tenzij je paard een probleem oid met zijn spieren heeft, dan kun je natuurlijk de gebruikelijke supplementen blijven voeren.
Maar in principe is dus niets extra's nodig voor een klasse I.