(END) Katwijk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DameBlanche0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 09:56

Spokie schreef:
Ik ga ook voor de eerste keer klasse 2 starten in Katwijk, ben erg benieuwd. Het is bijna een thuis wedstrijd voor ons maar toch is ie denk heel zwaar. Scheve mond Ik heb er wel heel veel zin in!

Ik heb er ook erg veel zin in! Denk ook dat het zwaar wordt, en Dam heeft al een dikke vacht maar we zullen het er mee moeten doen! We hebben in de zomer bij de zee gestaan (catricum) en veel in de duinen en op het strand gereden! Ook ga ik voor het eerst met een neus bit starten moet er toch een keer van komen (bit past door schimmel bulten niet goed in haar mond). We zijn niet met veel in de klasse 2! Toch start ik na de massa start! Als er iemand met mij mee wil starten graag! Ik geloof dat ik nummer 131 heb?! 13 is wel mijn geluks getal hoor!!!!

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:29

Ben heel benieuwd hoe Hetja het er vanaf gaat brengen, hi, hi, zou wel super trots op haar zijn als ze de 26km goed uit rijdt!

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:31

Citaat:
Ben echt blij dat ik deze keer alleen rij, dan let ik tenminste op de bordjes omdat ik behalve tegen Rusk banketstaaflen toch niks te doen heb .

Ik wist het vorig jaar te presteren om gewoon verkeerd te rijden, zat zo druk te kletsen... Verward

Geloof dat ik startnummer 24 heb.

DameBlanche0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:47

Hetja schreef:
Ik wist het vorig jaar te presteren om gewoon verkeerd te rijden, zat zo druk te kletsen... Verward

Geloof dat ik startnummer 24 heb.

En jullie zijn gewoon achter ruiters aan gereden zonder hesje ! Hi Hi!

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:50

Schaam me diep....... Bloos

Maar we zijn daarna (andere wedstrijden) ook nooit meer fout gereden, gebeurd je 1 keer en dan (hopelijk) nooit meer...

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 16:45

Ik heb startnummer 106 en ik herken die kanjer van een Kevin zeker wel hoor! Ik heb er erg veel zin in.

Spokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 22:14

DameBlanche0 schreef:
Ik heb er ook erg veel zin in! Denk ook dat het zwaar wordt, en Dam heeft al een dikke vacht maar we zullen het er mee moeten doen! We hebben in de zomer bij de zee gestaan (catricum) en veel in de duinen en op het strand gereden! Ook ga ik voor het eerst met een neus bit starten moet er toch een keer van komen (bit past door schimmel bulten niet goed in haar mond). We zijn niet met veel in de klasse 2! Toch start ik na de massa start! Als er iemand met mij mee wil starten graag! Ik geloof dat ik nummer 131 heb?! 13 is wel mijn geluks getal hoor!!!!

Ik heb nr 129. Ik rij altijd hier in de omgeving dus strand en duinen zijn we wel gewend. Ik baal enorm, vandaag had ze koorts en niet zo zuinig ook (40,7), antibiotica gekregen, koorts daalt gelukkig al maar of ik zaterdag mee kan rijden....... Verward Ik vind dit echt super vervelend, ik had er juist zo'n zin in! Ze is nog nooit ziek geweest, ik hoop dat het snle weer goed gaat met haar. Misschien tot zaterdag.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 22:15

He wat jammer. Zoiets komt eigenlijk altijd ongelegen. Veel beterschap voor je paard Ach gut.

Spokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 22:27

Apple schreef:
He wat jammer. Zoiets komt eigenlijk altijd ongelegen. Veel beterschap voor je paard Ach gut.

Dank je!
Ik laat het nog wel even weten maar zoals ze er nu bij staat kan ze geen wedstrijd gezond uitlopen. Ik baal er echt super van, had er zo'n zin!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 09:25

Ach gut Beterschap met je paardje...enne Katwijk is er volgend jaar ook wel weer hoor, van je paardje is er maar 1 Knipoog

Lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 10:25

Ik ga ook meedoen! Ik heb een haflingermerrie van 9. Het wordt mijn eerste keer dat ik meedoe, maar ik heb er heel veel zin in!!

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 10:41

Allemaal heel veel succes. Mijn vader baalt nog steeds dat ik niet meedoe, is altijd gek op deze wedstrijd en wilt zelfs komen kijken. Wie weet zien we jullie dus nog. Zonder Neef dit keer, want voor mevrouw zit het er na Ommen op.

Succes!

Heleen1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 11:59

Navy, mag ik vragen waarom het er na Ommen op zit voor je paard? gewoon nieuwsgierig, hoor.

Lizje, wat leuk dat je het ook eens probeert! Weet je je startnummer al? Ik heb startnummer 52 en doe voor de 2e keer mee. Eerste keer was in Holten. Ik rijd met een bruine erg temperamentvolle IJslander (met rood dekje met "Fra Limgardur" erop). Hoop dat je het leuk vind, maar beschouw de eerste keer maar als een fijne buitenrit in wat hoger tempo. Ik ga het nu rustig aan doen. In Holten liep Lyngvi de grote paarden voorbij, dus ik kan volgens mij wel wat meer stappen. In elk geval vind Lyngvi het ook heel erg leuk. Vooral het pepermuntje als beloning voor het feit dat hij zich liet inhalen. Als ik stap en ingehaald wordt wordt ie soms erg gestresst, maar met de pepermuntjes als beloning als ie rustiger bleef gaat het een stuk beter. Ik oefen het thuis ook met de gewone ritten. Dan ga ik af en toe achter iemand anders rijden en moet ie bij me blijven. Daarna mag ie diegene dan weer snel inhalen. Veel plezier en wie weet komen we elkaar nog tegen. Groetjes van Heleen.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:43

Heleen, ik denk dat Neef vakantie krijgt nu ze afgelopen zondag de 105 km. heeft gelopen. Is wel zo eerlijk tegenover het paard om dan niet een week later weer te starten Knipoog

Zelf doe ik ook niet mee, Ommen is ook voor mij de afsluiter van het seizoen geweest, al heb ik daar maar de 31,5 gereden Lachen

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 04:29

Nou dat wordt wat zaterdag..gisteren even geprobeerd hoe het met inladen ging..Bij het naar huis gaan van onze vakantie ik Juli heeft Miro uitgevonden dat als hij erin staat ook met een noodgang er weer uit kan, dat doe hij nu dus nog Boos! Hij loopt wel de trailer in om een hap hooi te nemen maar gaat er dan gelijk weer uit Scheve mond Hij heeft zich daarmee ook bezeerd gisteren aan zijn rechterachter been, ik kijk vandaag en morgen even hoe hij loopt maar ik vrees..... Verdrietig Het schijnt gewoon NIET te mogen Huilen

Heleen1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 07:54

He bah, wat balen zeg! Is die verwonding zo erg dat ie er ook kreupel van is? Als dat niet zo is kun je misschien proberen om het (als de rit door kan gaan) af te dekken zaterdag zodat er geen vuil in komt? Heb je ook niemand die snel de stang achter hem kan doen zodra hij erin staat of is ie er zo snel weer uit? Ik doe het met zulke paarden altijd met voer. Net zo lang iets blijven voeren tot de stang erachter zit en de klep dicht is. Mijn paarden waren (en de veulens nog steeds) in het begin ook moeilijk te laden. Voor elke stap die ze in de trailer deden kregen ze wat lekkers (wat brok of een wortel of appel) en nu gaan ze er alle 3 in 1 keer in. De veulens twijfelen nog wel wat, maar gaan er uiteindelijk ook wel in en krijgen dan ook wat lekkers. Succes en wie weet zien we je toch nog zaterdag. Groetjes van Heleen.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 17:19

Hij heeft geen verwondingen maar loopt alsof hij in zijn broek gescheten heeft..niet echt kreupel maar krampachtig. Ik heb zijn kogels en rug ingesmeerd met cooling gel en er een deken overheen gelegd. Morgenavond ga ik er even opzitten en voelen of hij goed loopt Scheve mond Fingers Crossed!! Nagelbijten / Gniffelen Ik zet voor zaterdag ochtend geen voer klaar maar alleen een klein plukje hooi zodat hij flinke trek heeft om 7 uur en dan geeft ik het hem in de trailer, dat gaat wel lukken denk ik/ hoop ik Tong uitsteken
Ik laat het morgen wel weten Rolleyes

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 17:24

Ow trouwens Miro is in de 8 jaar dat ik hem heb super vaak in de trailer geweest, helaas meestal om naar Emmeloord te gaan maar altijd zonder 1 enkel pronbleem..hij liep altijd gewoon met zijn ogen dicht achter me aan..Helaas heeft hij in Havelte 1x zijn hoofd gestoten en nu heeft hij ook door dat wanneer hij er snel uit "rent" we hem toch niet tegen kunnen houden Scheve mond Zodra hij dwang voelt of denkt te voelen verdomd hij het om een pas te zetten naar voren en eenmaal in laat hij zich bijna achterover vallen..zo snel is hij dan weer buiten Stoom uit je oren

DameBlanche0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:39

Ik wens iedereen heel veel succes toe! En laten we hopen dat iedereen kan starten in een goede gezondheid! Het lijkt wel of het in het weer zit! Ik heb last van mijn eigen rug, Hetja van een vriendin van mij liep gister op eens niet helemaal goed! En hier lees ik ook steeds berichten van ziek, zwak en laad problemen! Dat schiet zo niet op natuurlijk! EN IK HEB ER ZO VEEL ZIN IN!

OK dan! thums up!

Heleen1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 12:43

Hee Dame Blanche. Kunnen we wel samen rijden met onze zere ruggen... Ik ben eergisteren wat door mijn rug gegaan tijdens verslepen van de trailer... Vanmorgen les gehad, maar zit zo vast als wat. Maar ik ga gewoon beginnen aan de rit en anders haak ik halverwege af als het echt niet gaat. Ligt er ook aan hoe Lyngvi is. Als hij een beetje rustig en relaxt wil lopen kan ik wel aardig meekomen. Maar heb er zeker erg veel zin in!!! Straks even boodschappen doen voor overdag... Moet tijdens het rijden ook wat te bikken hebben natuurlijk....

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:47

haha ik nu ook al Bloos
volgens mij was het niet zo'n slim idee om met een rugtas hangend op je rug onderuitgezakt achter op een fiets te zitten Bloos!

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:50

Hetja heeft gister toch maar (ik weet het, op het laatste moment) voor- en achterijzers gekregen, ze loopt nu al stukken beter, wel stijf, maar niet kreupel, vanavond maar even kijken hoe ze loopt als ze 'warm' gelopen is.. ben zo benieuwd hoe mijn ouwe 'opknappertje' het er vanaf zou brengen, nu Joey even uit de running is.....

Iedereen succes morgen en hopen dat het redelijk weer is/blijft..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:07

Alvast veel plezier en succes voor iedereen! Cool

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:26

Ik ga zo even wat boodschapjes doen en het hoofdstel schoonmaken Cool.

Dan kan ik vanmiddag al de groomauto inladen Haha!.

Overigens ben ik morgen al vanaf 6:30u op het terrein om te helpen op te bouwen Dromen.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:24

Miro is ok Haha! Hij zal wel spierpijn van Dinsdag gehad hebben denk ik Tong uitsteken Ik heb hem toen een uur intensief in de bak gereden en hij heeft erg hard moeten werken Knipoog Dus mensen......TOT MORGEN!!!! Dit wordt onze comeback na er 4 jaar uitgelegen te hebben Succes iedereen!