Spokie schreef:Ik ga ook voor de eerste keer klasse 2 starten in Katwijk, ben erg benieuwd. Het is bijna een thuis wedstrijd voor ons maar toch is ie denk heel zwaar.Ik heb er wel heel veel zin in!
Ik heb er ook erg veel zin in! Denk ook dat het zwaar wordt, en Dam heeft al een dikke vacht maar we zullen het er mee moeten doen! We hebben in de zomer bij de zee gestaan (catricum) en veel in de duinen en op het strand gereden! Ook ga ik voor het eerst met een neus bit starten moet er toch een keer van komen (bit past door schimmel bulten niet goed in haar mond). We zijn niet met veel in de klasse 2! Toch start ik na de massa start! Als er iemand met mij mee wil starten graag! Ik geloof dat ik nummer 131 heb?! 13 is wel mijn geluks getal hoor!!!!
Ik heb er wel heel veel zin in! 

.
Hij loopt wel de trailer in om een hap hooi te nemen maar gaat er dan gelijk weer uit
Het schijnt gewoon NIET te mogen
Ik zet voor zaterdag ochtend geen voer klaar maar alleen een klein plukje hooi zodat hij flinke trek heeft om 7 uur en dan geeft ik het hem in de trailer, dat gaat wel lukken denk ik/ hoop ik
.
.
Succes iedereen!