heeft iemand zo de reglementen bij de hand?
Dit heb ik namelijk niet meegekregen, terwijl ik dat reglement toch meerdere malen heb doorgelezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar ook heel onzeker dus ik wil alles graag weten. Ik zie mezelf nu al in de stress raken als ik er achter kom dat ik zelf paaltjes ed moest meenemen en daar dan sta... Tsja...
. Jorie schreef:Ik ga voor klasse 2. Net als vorig jaar. Toen was het mijn 2e klasse 2. Nu mijn 6e. Stoer he??
Ik had laatst een discussie met iemand die zei dat het vorig jaar zo regende tijdens de rit. Kan ik me niks meer van herinneren..... Weten jullie dat nog??
) en ik kan me niet herinneren dat het geregend heeft..
Prinnie schreef:Dan zal ik naar je zwaaien als ik langs kom denderen. Want ik ga voor het eerst een kennismakingsklasse starten.
Heb er erg veel zin in.
Disciplinereglement Endurance schreef:Artikel 3.6
In principe wordt door alle deelnemers tegelijk gestart (massastart). In de kennismakingsklasse en in klasse I vindt geen massastart plaats. In klasse II kan zowel een massastart als een individuele start plaatsvinden. In geval van een massastart mag de deelnemer tot 15 minuten na de officiële starttijd starten, waarbij de initiële starttijd van de massastart gehandhaafd blijft.
Jorie schreef:O ja, !!!!!! harddraven!!!! Ik zat in Kootwijk of zo op 20km per uur na een half uur. Had ik nog geen meter gegalopeerd............
Is niet mijn planning hoor, maar om je een drafindruk te geven.