Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iedereen heel veel plezier en succes! 

Ik ben er klaar voor geloof ik en heb er zin in!
Chouchou schreef:Ik sta morgen bij het eerste oversteekpunt (bij groompunt 2 en 3) en start zondag zelf om 12:12! Wij zullen morgen als we tijd hebben ook wat fotootjes schieten! Zo maar eens gaan slapen, moet morgen veel vroeger opstaan dan wanneer ik zelf moet rijdenIedereen heel veel plezier en succes!
Chouchou schreef:Ik sta morgen bij het eerste oversteekpunt (bij groompunt 2 en 3) en start zondag zelf om 12:12! Wij zullen morgen als we tijd hebben ook wat fotootjes schieten! Zo maar eens gaan slapen, moet morgen veel vroeger opstaan dan wanneer ik zelf moet rijdenIedereen heel veel plezier en succes!
Chouchou schreef:Shettepret schreef:Is er ergens een route te vinden? Ik wil morgen gewoon gaan rijden maar wil niet in de weg rijden. Mijn ponu intresseert het niets maar kan me voorstellen dat het voor deelnemers vervelend is.
http://endurancealive.nl/pagina25.html Even wat naar beneden scrollen, daar staan alle kaarten.
Leuk, foto's! Ik heb helemaal geen mooie rijfoto's dus die hoop ik nu eindelijk te krijgen, zin in!
, maar het was een fantastisch mooie omgeving. Heftig terrein met veel sneaky verstopte boomwortels net onder de oppervlakte van het zand, waar Bliksem nu waarschijnlijk zich op verstuikt heeft. Gelukkig werd arabesk nu wel goedgekeurd, alleen zat ik daar niet op ,dus ik ben als ruiter nog geen biet opgeschoten haha. Maar nou heb ik gelukkig niet zoveel wedstrijdambitie en vind ik het gewoon een prettig georganiseerde buitenrit op lekker tempo.
. Voortaan maar een rood lintje in z'n staart, hij is werkelijk de sulligste arabier ooit, maar vond het nu nodig om een jens uit te delen.

SUPER blij!

, laat staan 120 of 160 dan zit je gewoon 8 - 10 h op je paard

)