pam15 schreef:Moos99 schreef:@loveslimpie mijn start nummer is 10 in de impulsrubriek!
Hoe maken jullie je paddock? Ik heb namelijk gewoon 8 prikpaaltjes en wat draad.
Ik ook. Werkt prima mits je paard het gewend is. Ik probeer bij een nieuw paard de opstelling met paard erin, in de wei uit. Kom ik op de wedstrijd niet voor verrassingen te staan.
Heb er een stroom apparaat bij maar die staat negen van de tien keer niet aan.
Moet bekennen dat ik geen idee heb of mijn paard dit goed gaat doen. Oefenen zou denk ik weinig zin hebben ze is op stal mega relaxed (kan haar overal los laten staan) dus dan zal ze toch niet van haar stuk gebracht worden door een draadje om haar heen. Laat staan als ze mag eten. Ze is ook vrij relax op vreemd terrein maar ben wel benieuwd
grasjes en hooi doen meestal wel wonderen
zin in morgen succes allen !!
Heb er zin in, morgen nog alles pakken, etentje beetje uitgelopen en erg gezellig, dus geen tijd meer voor gehad. Dat wordt weer een vroegertje
. Was raar volgens de persoon die de hartslag controleerde, we gingen door naar het volgende stukje (waar je moet voordraven) maar blijkbaar had de DA niet goed gekeken. Ja alles was prima en ik was goedgekeurd. Het was best druk allemaal dus ik maar terug naar de paddock. Alleen dacht ik toen ineens, hoezo is haar hartslag ineens zo hoog en waarom wordt ze wel gewoon goedgekeurd. Dus ik na 10 minuten terug en het verhaal uitgelegd. De DA had dit niet gezien en wilde Star wel even controleren aangezien dit ook niet echt normaal was. Hij heeft haar weer gecontroleerd en nu was haar hartslag 50. Hij kon geen verklaring geven waarom ze tijdens de nakeuring ineens zo een hoge hartslag had, maar het kon met haar metabolisme te maken hebben. Hij complimenteerde me dat ik zelf terug ben gekomen omdat als haar hartslag nog hoger was geworden er iets mis had kunnen zijn. Helaas ging er door mijn goedgekeurd een kruis en werd het hokje diskwalificatie aangevinkt
Helaas!!