Maaar ja ik hoop maar dat het snel geregeld is met het knhs. Maar goed kom anders met de camera en ga ik een middag foto's maken. Dat kan dan wel weer.. al gaat mijn voorkeur uit naar meerijden natuurlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maaar ja ik hoop maar dat het snel geregeld is met het knhs. 
ZanziEva schreef:Hoi allemaal,
ik start zondag 23 maart mijn allereerste kenningsmakingsklasse.
Dus ik dacht, meld me hier maar eens!
Heb al veel gelezen, maar vind het natuurlijk wel nog erg spannend.
Helaas heeft diegene met wie ik samen zou rijden geen plek meer gekregen. Is er iemand anders met wie ik samen de kenningsmakingsklasse kan rijden? Zou me graag ergens bij aansluiten aangezien ik nul komma nul ervaring heb .. mijn paard is verder wel braaf met buitenrijden.
Hoor het graag!!
Tammie schreef:Ik start zondag ook. De lange klasse 1. Mijn 1ste wedstrijd met mijn huidige paard. Ik heb er zin in en ga duimen voor droog weer.
10 graden is ideaal voor mijn koudbloed! daiswees schreef:ZanziEva schreef:Hoi allemaal,
ik start zondag 23 maart mijn allereerste kenningsmakingsklasse.
Dus ik dacht, meld me hier maar eens!
Heb al veel gelezen, maar vind het natuurlijk wel nog erg spannend.
Helaas heeft diegene met wie ik samen zou rijden geen plek meer gekregen. Is er iemand anders met wie ik samen de kenningsmakingsklasse kan rijden? Zou me graag ergens bij aansluiten aangezien ik nul komma nul ervaring heb .. mijn paard is verder wel braaf met buitenrijden.
Hoor het graag!!
Hoi ! je zou je eventueel bij mij en jorina aansluiten wij starten om 12:04 maar willen wel een pittig tempo rijden!
dus als je pony het niet volhoud zal je denk ik dan alleen verder moeten maar je bent zeker welkom!
we zijn beide 17 en hebben 2 lieve en brave pony's
dus als het je wat lijkt kan je me altijd even pbén?