ik gebruik eigenlijk altijd de volle 2 km om uit te stappen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik gebruik eigenlijk altijd de volle 2 km om uit te stappen
annetjee19 schreef:Hoe zit het nou met dat lid zijn van de khns? Ik heb me kunnen inschrijven voor de impulswedstrijd zonder iets op te schrijven over die khns. Groetjess
Attitude schreef:annetjee19 schreef:Hoe zit het nou met dat lid zijn van de khns? Ik heb me kunnen inschrijven voor de impulswedstrijd zonder iets op te schrijven over die khns. Groetjess
Is het nu echt zo moeilijk om zelf iets op te zoeken? Het onderwerp is al meerdere malen voorgekauwd en besproken en hier [TEN] FAQ - lees dit eerst aub door als je 'nieuw' bent kan je het ook allemaal terugvinden.
maar alles en iedereen spreekt elkaar tegrn als ik het opzoek. vicky schreef:Vanaf de start naar het strand is zo n 6 km duin, vervolgens dus het strand op.
Op het strand komen 2 keer punten de eerste voor de korte klasses de 2 de voor de lange klasses.
Na het keren terug het duin in, en via andere route weer door het duin naar het startterrein, dit stuk duinen is wederom ongeveer 6 km.
Qua duinzand maakt het dus geen verschil of je de lange of korte afstand rijd.
.

Als het toch warmer is kan je tussen wassenaar en katwijk een stuk strand pakken (vanaf het duin..) 
annetjee19 schreef:Je mag ook op katwijk het strand op overdag, als het koeler is dan 18 gradenAls het toch warmer is kan je tussen wassenaar en katwijk een stuk strand pakken (vanaf het duin..)

natural_ schreef:@Boedjang: KK of K1?
Daarnaast ben ik opzoek naar soortgelijke trainingsplek als katwijk is.. Wij gaan namelijk volgende week dinsdag met de paarden weg, maar wil overdag ook op het strand kunnen en dat is bij veel plekken niet mogelijk, iemand tips?

:D vicky schreef:Kennemerland is stuk zwaarder dan het gebied van de wedstrijd. Heb de site iets aan gepast, oa met een korte omschrijving can de route. De kaart is nog niet helemaal klaar. Ter indicatie staat hij erop, maar zoals je ziet staat de pa er nog op.
natural_ schreef:Ik heb me gewoon ingeschreven via knhs endurancevereniging, heb het gewoon ingevuld en verstuurd geen probleem toch??
Eindelijk 5 oktober me eerste officiële wedstrijd!!! Zo veel zin:D
Het is zo'n leuke en vooral eerlijke sport. 
En jij?natural_ schreef:@boedjang: Een Arabische merrie van 10 jaar (ze staat in mijn profiel), ze is Iraans gefokt en haar ouders hebben beide succesvol endurance wedstrijden gelopen.. hoop dus dat we het ver kunnen schoppen samen!En jij?
Denk dat het ook een van de redenen is dat endurance me trekt, zullen ook zeker dingen gebeuren die niet horen maar minder als in de dressuur en springsport!
Succes iedereen die meedoet en wie weet tot daar