Endurance By The Sea - Wassenaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolindaa

Re: Endurance By The Sea - Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 18:28

Aha, nouja, een beetje oefening is nooit weg :-) ik gebruik eigenlijk altijd de volle 2 km om uit te stappen :)

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:57

Hoe zit het nou met dat lid zijn van de khns? Ik heb me kunnen inschrijven voor de impulswedstrijd zonder iets op te schrijven over die khns. Groetjess

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:38

Ja maar ze checken daarna of je lid bent van de knhs

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:42

Ik heb namelijk per ongeluk een verkeerde brief gehad dat ik fout gestart zou zijn (klasse2 was het maar waar) zonder lid te zijn van de endurance vereniging. Als dit klopte zou dit gevolgen hebben voor alle wedstrijden in de toekomst bij de knhs. (of zoiets)

Klopt, was impulsklasse gestart met lid zijn van de knhs dus me keurig aan de regels gehouden. Dus er word achteraf wel degelijk gecontroleerd of alles klopt. (heb netjes excuses gekregen was iets verkeerds gegaan) ach kan gebeuren.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 19:50

annetjee19 schreef:
Hoe zit het nou met dat lid zijn van de khns? Ik heb me kunnen inschrijven voor de impulswedstrijd zonder iets op te schrijven over die khns. Groetjess

Is het nu echt zo moeilijk om zelf iets op te zoeken? Het onderwerp is al meerdere malen voorgekauwd en besproken en hier [TEN] FAQ - lees dit eerst aub door als je 'nieuw' bent kan je het ook allemaal terugvinden. :o

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:05

Attitude schreef:
annetjee19 schreef:

Is het nu echt zo moeilijk om zelf iets op te zoeken? Het onderwerp is al meerdere malen voorgekauwd en besproken en hier [TEN] FAQ - lees dit eerst aub door als je 'nieuw' bent kan je het ook allemaal terugvinden. :o

Uhm nee hoor ;) maar alles en iedereen spreekt elkaar tegrn als ik het opzoek.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:39

vicky schreef:
Vanaf de start naar het strand is zo n 6 km duin, vervolgens dus het strand op.
Op het strand komen 2 keer punten de eerste voor de korte klasses de 2 de voor de lange klasses.
Na het keren terug het duin in, en via andere route weer door het duin naar het startterrein, dit stuk duinen is wederom ongeveer 6 km.
Qua duinzand maakt het dus geen verschil of je de lange of korte afstand rijd.

dank je ;) .
Dinsdag oefenritje in kennermerduinen maken

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:11

Wie gaat er de officiele verkorte afstand starten eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 12:34

Ik ging net op de site kijken, vond die toch wel veranderd ben nu eigk bang dat mijn inschrijving niet is aangekomen :=

Kan geen mail vinden verder iemdn een idee?

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:35

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:33

@Boedjang: KK of K1?

Daarnaast ben ik opzoek naar soortgelijke trainingsplek als katwijk is.. Wij gaan namelijk volgende week dinsdag met de paarden weg, maar wil overdag ook op het strand kunnen en dat is bij veel plekken niet mogelijk, iemand tips?

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:49

Je mag ook op katwijk het strand op overdag, als het koeler is dan 18 graden :) Als het toch warmer is kan je tussen wassenaar en katwijk een stuk strand pakken (vanaf het duin..)

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:38

annetjee19 schreef:
Je mag ook op katwijk het strand op overdag, als het koeler is dan 18 graden :) Als het toch warmer is kan je tussen wassenaar en katwijk een stuk strand pakken (vanaf het duin..)

Oke heel erg bedankt! Dan gaan we denk ik gewoon daar training :D

Als alles lukt met op tijd aanvragen van mijn startkaart gaat het helemaal goed komen!! Heb er sowieso met de dag meer zin in :D

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:41

natural_ schreef:
@Boedjang: KK of K1?

Daarnaast ben ik opzoek naar soortgelijke trainingsplek als katwijk is.. Wij gaan namelijk volgende week dinsdag met de paarden weg, maar wil overdag ook op het strand kunnen en dat is bij veel plekken niet mogelijk, iemand tips?

kennismakingsrit.
Wij hebben vorige week gereden in de Kennermerduinen, en willen daar volgende week weer heen, ze vonden het best zwaar maar hebben zich goed gehouden. /3

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 05:15

Kennemerland is stuk zwaarder dan het gebied van de wedstrijd. Heb de site iets aan gepast, oa met een korte omschrijving can de route. De kaart is nog niet helemaal klaar. Ter indicatie staat hij erop, maar zoals je ziet staat de pa er nog op.

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 08:43

Even een kleine mededeling, indien je rechtstreeks naar www.endurancebyhesea.nl gaat kan je inschrijven via mijn endurance, indien je via de endurancevereniging inschrijft krijg je het oude wordpress formulier. Indien je dan klikt op Home en de browser refresht. Is de site wel goed en kan je inschrijven via mijnendurance.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 17:27

Ik heb me gewoon ingeschreven via knhs endurancevereniging, heb het gewoon ingevuld en verstuurd geen probleem toch??

Eindelijk 5 oktober me eerste officiële wedstrijd!!! Zo veel zin :D:D

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 17:39

vicky schreef:
Kennemerland is stuk zwaarder dan het gebied van de wedstrijd. Heb de site iets aan gepast, oa met een korte omschrijving can de route. De kaart is nog niet helemaal klaar. Ter indicatie staat hij erop, maar zoals je ziet staat de pa er nog op.

ik ken de omgeving van katwijk verder niet maar sommige stukken van "onze" duinen zijn inderdaad erg zwaar, ik kan moeilijk inschatten hoe zwaar het is met de endurance maar heb best wel spookverhalen gehoord maar ik ga er wel gewoon voor hoor. :D
Natural, spannend he, wat voor paardje heb je?

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:49

natural_ schreef:
Ik heb me gewoon ingeschreven via knhs endurancevereniging, heb het gewoon ingevuld en verstuurd geen probleem toch??

Eindelijk 5 oktober me eerste officiële wedstrijd!!! Zo veel zin :D:D

Leuk!! Volgens mij gaat de endurance de komende jaren echt enorm groeien ;-) Het is zo'n leuke en vooral eerlijke sport.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 07:57

@boedjang: Een Arabische merrie van 10 jaar (ze staat in mijn profiel), ze is Iraans gefokt en haar ouders hebben beide succesvol endurance wedstrijden gelopen.. hoop dus dat we het ver kunnen schoppen samen! :D En jij?

Denk dat het ook een van de redenen is dat endurance me trekt, zullen ook zeker dingen gebeuren die niet horen maar minder als in de dressuur en springsport!

Succes iedereen die meedoet en wie weet tot daar

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 19:14

natural_ schreef:
@boedjang: Een Arabische merrie van 10 jaar (ze staat in mijn profiel), ze is Iraans gefokt en haar ouders hebben beide succesvol endurance wedstrijden gelopen.. hoop dus dat we het ver kunnen schoppen samen! :D En jij?

Denk dat het ook een van de redenen is dat endurance me trekt, zullen ook zeker dingen gebeuren die niet horen maar minder als in de dressuur en springsport!

Succes iedereen die meedoet en wie weet tot daar

Wij moeten mekaar daar sowieso even tegenkomen, ik wil Leila nu echt graag een keer in het echt zien ^^

Up en ik gaan klasse II starten :D
Ik vond Katwijk (ondanks het weer vorig jaar) een hele gezellige wedstrijd, hoop dit jaar weer.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 22:40

mooi dier hoor, ik heb een draver van 16, afgelopen April voor het eerst een trec wedstrijd gedaan, vond ik ook erg leuk, wij zijn echt van het buiten rijden, heerlijk.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 08:12

Super leuk @boedjang, wat gaaf dat hij al 16 is en je nog gaat starten heel veel succes, misschien komen we elkaar nog tegen!

@Kim_evendi: goedemorgen, moest even 3x nadenken voor ik aan jou dacht.. Blond! Zeker even meeten daar, gezellig!

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 21:05

Na ons succes vandaag in Otterlo, heb ik toch besloten om te komen! Was even aan het twijfelen, maar we gaan et doen!

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 21:25

Jolindaa schreef:
Na ons succes vandaag in Otterlo, heb ik toch besloten om te komen! Was even aan het twijfelen, maar we gaan et doen!

Yeah Jolin i knew it *\o/* we gaan er een hele mooie rit van maken meid!