We starten gewoon in de massastart (korte 2), is een mooi leermoment dat hij andere paarden moet laten gaan als ik dat zeg. Zal vast even discussie opleveren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel jammer, want we rijden hetzelfde tempo. Dat lijkt mij ook het lastige, als je dan een rijmaatje hebt moeten de paarden wel op elkaar afgestemd zijn .... 
Vriendin met pony hebben toch een stuk lager tempo en dan krijg je dat OF ik moet inhouden, OF zij harder moet lopen en dat is voor beide paarden geen succes.
Dat is het voordeel van alleen rijden: mega gezellig en je leert leuke mensen kennen 
Jolindaa schreef:Vervelend Tuc!! Dat is echt balen..
Wij rijden nu voor de tweede maal alleenVriendin met pony hebben toch een stuk lager tempo en dan krijg je dat OF ik moet inhouden, OF zij harder moet lopen en dat is voor beide paarden geen succes.
Aileen, we kunnen wel een x samen gaan trainen, kijken of het een beetje hetzelfde is en dan misschien een wedstrijdje samen rijden![]()
Ik heb wel mijn vorige wedstrijd steeds even samen gereden. In principe reden we alleen, maar we kwamen zoveel mensen onderweg tegen dat we overal even een praatje hebben gemaakt voordat we verder gingenDat is het voordeel van alleen rijden: mega gezellig en je leert leuke mensen kennen
Ik had ook het idee dat ik meer met mijn paard was, toen ik alleen reed.. Was zo ontzettend fijn om lekker tegen hem aan te banketstaaf hoe goed hij het wel niet deed, haha
hahaha
Day gaat ook niet zo hard als een draver
hij draaft zegmaar op 13km/h. Soms iets harder, soms iets langzamer, maar dat is het gemiddelde wel 
Wij zouden dan evt. Haarle samen kunnen rijden. Fanatiek als ik ben heb ik ons al voor de 39 km opgegeven hahahahaha
Attitude schreef:KWB is best druk met voorkeuren dus meestal moet je ook even wachten.
Voordeel van direct aanmelden en voorbespreking kijken is dat je na de voorkeuring bij je trailer kan blijven.
pam15 schreef:Attitude schreef:KWB is best druk met voorkeuren dus meestal moet je ook even wachten.
Voordeel van direct aanmelden en voorbespreking kijken is dat je na de voorkeuring bij je trailer kan blijven.
Ik zie op de startlijst dat je net voor ons start. Het zal op dit late tijdstip niet meer zo druk zijn met voorkeuren, vermoed ik.
Tot zondag.
Dispar_Vulgo schreef:Oke thanks!
Zoals jij het zegt is het inderdaad handiger. Dan kan m'n paard ook in de trailer blijven daarvoor. Heb wel iemand mee, maar meer dan m'n paard vasthouden zal deze niet doen haha
Ohja, nog een vraag. Wat neem ik allemaal mee? (Ik rij kennismakingsklasse en m'n 'groom' staat alleen bij finish)
Zadel, hoofdstel, dekje en extra halster zijn logisch. Maar verder?

Kaygee schreef:Ik start om 11.40, niet tegelijk met mn vriendin helaas wat ik aangevraagd had. Maar dit is misschien wel beter zo, hoeven de paarden niet halverwege de rit afscheid van elkaar te nemen.
Handig, ik ga ook een lijstje maken! En vergeet het paspoort van jullie paard niet!
. Hoe laat is ongeveer de prijsuitreiking? Als ik toch zo laat start wel leuk om erbij te zijn. Moet alleen nog wel stukkie naar huis rijden, dus hopelijk niet te laat... loessie1986 schreef:O, stond er al lees ik.... Sorry. Ik start lekker laat. 13:38. Heerlijk uitslapen. Hoe laat is ongeveer de prijsuitreiking? Als ik toch zo laat start wel leuk om erbij te zijn. Moet alleen nog wel stukkie naar huis rijden, dus hopelijk niet te laat...
.