ga het even in de gaten houden voor 1 of 2 maart. heb in het verleden een paar keer klasse 1 gereden met mijn draver/arabier en wil nu in april voor de eerste keer gaan starten met mijn fries. een clinic is dan erg leuk om met haar bij te wonen als voorbereiding. maar moet nog even afwachten of ik vervoer kan regelen.
komt er ook nog een clinic voor beginners later in het jaar? zo rond juni/july?
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-14 09:49
Nee, de clinics zijn buiten mijn hoogseizoen. Ik start 6 paarden van mijzelf en 1 voor iemand anders, dus ik ben ieder weekend weg. Hetzij wedstrijd rijden of trainen, dus slechts keuze uit de genoemde data en daarna weer vanaf november
Heeft de beginnersclinic nog een plek? Lijkt me heel erg leuk !
Ja hoor, gewoon even een mailtje sturen
MannyChina schreef:
gemaild
Ontvangen, bedankt
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-14 22:47
de clinic van 1 maart zit ook bijna vol, tevens zijn bijna alle paarden van Stal Norwind ook in gebruik. dus wil je meedoen EN op een paard van mij? wees dan snel, want vol = vol dit om eventuele teleurstellingen te voorkomen
anjaenrene
Geplaatst: 14-01-14 23:07
Ik zou graag een beginners clinnic meedoen in het najaar. Zou ik op de hoogte gehouden kunnen worden over een datum?
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-14 09:42
Alle nieuwe data worden bijgehouden op: www.freewebs.com/stalnorwind, bokt, mijn FB pagina EN die op Endurance clinics (ook van mij)
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-14 20:29
omdat er nu 2 data zijn en niet alleen voor beginners heb ik een apart topic geopend, om het overzichtelijk te houden