Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

scooby09 schreef:Stoer hoor heb er weer zin in.
Weet iemand wat dat stuk voor en na de 15 km voor pad is..Is dat asfalt.?
kristelhans schreef:Ik weet niet waarom het door elkaar staat..het staat op alfabetische volgorde en ik heb het zelf ook wel eens eerder zo gezien bij andere wedstrijden. De ene is er handiger mee dan de ander...![]()
Ik weet wel dat het volgend jaar met een 'systeem' zal gaan (zeggen 'ze') en dat alles dan veeeeeel gemakkelijker zal worden qua inschrijving en verwerking. Alles wordt nu handmatig gedaan en geloof me, er gaat zoveel tijd in zitten!
Dat zou inderdaad mooi zijn..daar zijn ook de nodige discussies over aan de gang.
kristelhans schreef:Ook niet als kritiek opgevat!Dat zou inderdaad mooi zijn..daar zijn ook de nodige discussies over aan de gang.

Corelli schreef:Wij starten om 10.04, dus we gaan jou zeker zien Scooby09!
Over de prijsuitreiking had ik inderdaad niet nagedacht, wel jammer..
Misschien kunnen we toch op en neer.. Hoe laat zou de prijsuitreiking ongeveer zijn?
kristelhans schreef:Mieke, wij zijn er vanaf een uur of 6 haha, dus je bent niet alleen!Heb je een box gehuurd? Paddocks mogen niet dit jaar..of blijft er iemand bij paard 1 als jij paard 2 haalt?
En dan haal ik de volgende op! haha het is even een onderneming maar dan heb je ook wat! 
scooby09 schreef:Corelli dan ga je me zeker zien ja..
Heb even in je verslag van KWB gespiekt om te kijken wie jij bent.
Ik zal mijn best doen om even te zwaaien naar je.![]()
Ik rijd op een bruine arabische merrie met op haar linkerbil een grote witte vlek kan niet missen.
Afstand is voor ons bijna 100 km enkele reis. Ga ik niet heen en weer rijden helaas.
Ook niet te missen! 
Kunnen de paarden lekker uitpuffen in hun eigen wei en dan kunnen wij onze evt prijs (waar we toch wel een keer voor gaan nu!) ophalen