28 April Kaatsheuvel TREC

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maris76

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 21:24

Woepie! Vandaag eindelijk laaghangende takken hindernis gemaakt en geoefend, leuk leuk leuk, aantal mensen van stal vonden het ook een toffe hindernis!

Truste & bis morgen!

druppeltje

Re: 28 April Kaatsheuvel TREC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 21:32

Trusten en tot morgen, ik zal wel over de hindernissen gaan dromen :-)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-13 06:09

Goedemorgen *\o/*
Zo slecht geslapen vanacht *\%/*
Maar iig op tijd wakker, wij gaan zo op weg om pony 1 te halen van een kampeerboerderij.
Waar overigens een hele grote groep zit die ook meedoet aan de trec.
Met een stel hele leuke paarden heb ik al gespot ;)
Dan door naar de manege, zelf zadelen en ben benieuwd hoe ons trio samen valt want we hebben nog nooit samen gereden B-)

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 17:05

Leuke dag gehad vandaag als toeschouwer. Veel leuke combinaties gezien. Deelnemer nr. 6 (dacht ik) jouw tinker vond ik echt super. Ging als een speer. Nog veel meer mooie en leuke paarden, maar teveel om op te noemen. Er hing een prettige sfeer en iedere deelnemer had er echt lol in. Zo hoort het ook, toch?
Als klap op de vuurpijl nog een ontploffing van een gastank van een pick-up. Althans, de slang was van de tank gesprongen. Dat was even schrikken, maar iedereen reageerde snel en kordaat, gelukkig niemand gewond en liep het letterlijk met een sisser af.

Ben erg benieuwd naar foto's :j

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-13 18:11

Stond je bij de ontploffing? Ik ook, kreeg een hartverzakking.
Moest de brandweer bellen terwijl ik niet eens wist wat er precies ontploft was haha die man snapte er niks van

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 18:26

Wij stonden bij de zandpaddock waar het labyrinth was en hoorden en zagen de plof en het gas. Wist eigenlijk meteen wat er aan de hand was, maar ik dacht altijd dat er op zulke gasinstallaties een beveiliging zat, zodat de boel meteen afgesloten wordt als er iets gebeurd. Niet dus... Was wel even spannend, maar de tank was snel leeg. Foto's staan op 112kaatsheuvel.nl

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:56

Ik schrok ook heel erg, ik reed net het terrein op van hindernis 6 (smalle doorgang) toen het gebeurde. Ik moest toen wachten tot ik verder mocht.
Al met al een enorm leuke dag gehad!! Eerste keer voor ons maar zeker voor herhaling vatbaar!

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:57

Wat een topdag weer! Het was inderdaad even schrikken met die gastank, ik wilde net mijn paard naar de paddock brengen en mijn vriendin wilde net beginnen aan de smalle doorgang. Gelukkig liep het allemaal letterlijk en figuurlijk met een sisser af!

edit: Oh haha Storm, je was me net voor!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:59

Hahahaha Dune _O-

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:07

Citaat:
Deelnemer nr. 6 (dacht ik) jouw tinker vond ik echt super.

Ik had nr 4 ik denk dat je mijn bonte kanjer mabel bedoelt. Die ging met de turbo aan onder de takken door en in galop door de slalom En dan te denken dat deze dame 20 jaar. Ze had een neuskapje voor de pollen.

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:11

Wat een leuke/gezellige wedstrijd! Volgend jaar ben ik graag te gast als deelnemer maar anders kom ik wederom als groom mee :)) Mijn complimenten voor de organisatie, allemaal vriendelijke mensen ook in de kantine uiterst vriendelijk.

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:34

mabellean schreef:
Citaat:
Deelnemer nr. 6 (dacht ik) jouw tinker vond ik echt super.

Ik had nr 4 ik denk dat je mijn bonte kanjer mabel bedoelt. Die ging met de turbo aan onder de takken door en in galop door de slalom En dan te denken dat deze dame 20 jaar. Ze had een neuskapje voor de pollen.

Dan "ken" ik jou van het tinkerforum destijds, haha. Maar ik bedoelde jullie inderdaad. Ik heb zelf ook een tinker van 19 en die voelt zich ook nog een jonge god :')

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:35

Storm schreef:
Ik schrok ook heel erg, ik reed net het terrein op van hindernis 6 (smalle doorgang) toen het gebeurde. Ik moest toen wachten tot ik verder mocht.
Al met al een enorm leuke dag gehad!! Eerste keer voor ons maar zeker voor herhaling vatbaar!

Was jij degene met de haflinger?

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:50

Zo ik ben ook thuis, helemaal trots op mijn superpaardje. We zijn uiteindelijk achtste geworden en dat voor de eerste keer. Morgen ga ik wel even uitzoeken wat de punten precies betekenden, want die begrijp ik niet helemaal :o

En die gastank heb ik niet meegekregen, toen stond ik bij de finish. Gelukkig maar, want het was vlakbij ons!

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:33

Ik ben al foto's aan het uploaden van deze supergeslaagde dag! :D Ik heb er ontzettend van genoten en ben zo trots op mijn kanjer! Pas een paar maandjes echt van mij en hij heeft gewoon alle PTV hindernissen gedaan op vertrouwen. <3

Ik vond het geweldig en doe volgend jaar weer mee als we op tijd zijn met inschrijven, haha.

EVDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:03

Wat een super eerste (en zeker niet de laatste) ervaring met TREC! Niet helemaal een ideale ptv ( van een paar bokjes bij de brug tot een niet al te soepel rechts opstappen) afgelegd maar gelukkig veel lol gehad en heel erg genoten van mijn pony! Bedankt iedereen voor deze TOPdag!!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:25

Storm schreef:

Hay, ik zat op die tinker die met jou moest wachten en toen heel snel naar mijn andere paard toe wilde om te controleren of daar alles goed ging.

Sancerre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 23:17

Mooie dag, mooie omgeving en heerlijk gereden met mijn opa van 25. Ook nog derde geworden.
Wij stonden ook vlakbij de pickup met de trailer. Snel weggerend. Gelukkig niks gebeurd.
Hans en Margot bedankt!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 05:45

Murness, ik zat idd op de haflinger :)

En Gilbey, jouw paardje vond ik zoo leuk!! Je zei dat hij strafkamp had, maar op dat koppie kun je toch niet boos zijn, hahaha

Zo, heb lekker geslapen, was echt moe. Eerst even in bad gezeten en toen vroeg naar bed gegaan. Helaas sliep mijn zoontje al toen ik gisteravond thuis kwam.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 08:04

Oh Storm ik vond jouw haf erg mooi :+:

Wij zaten op het achterste terrein (labyrint aan de hand) en zagen alleen mensen heen en weer lopen. Ik zag dat Storm nog altijd reed met nummer (daarom wist ik dat er nog steeds minstens 1 combi moest komen) en ik zag Gilbey met Beggar en had echt zoiets van verdorie schiet eens op. Wij willen ook weg :')

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 08:06

storm leuk je weer eens te zien. En wat een machtige haflinger zo zie ik ze graag .

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 08:09

Sancerre op wat voor een paard zat je? Ben wel heel nieuwschierig want heb er geen een gezien die ik zo oud in zou schatten. :=

Sancerre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:09

Ik had bij de PTV een koeiendekje op en een oranje t-shirt.

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:16

Helemaal gesloopt zijn we, maar we hebben wel genoten. Fijn dat iedereen het leuk heeft gevonden, daar doen we het voor. Jammer van dat gas incident, maar gelukkig is alles goed afgelopen.

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:32

Ohh dan heb ik jou gezien! Meisje naast me riep nog, die is ook mooi over jou pony :D
Knap hoor! Nu durf ik het helemaal aan om met mijn oma een keer mee te doen :D