Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Somebitch schreef:Is mijn inschrijving binnen? Heb hem net gestuurd. Is het goed als ik zaterdag betaal?
AmonRe schreef:Ik heb me ook ingeschreven voor de impulsrubriek en heb het geld net overgemaakt. Is het het de bedoeling dat je alleen rijdt of wordt je ingedeeld?
. Sash schreef:Sieltjuh schreef:Ik heb me opgegeven voor te vrijwilligen, ook al eerder wat gehoord, maar wanneer kan ik iets concreets horen? Waar, hoelaat etc.
We zullen eind volgende week een mail naar alle vrijwilligers sturen met de informatie. (wat, waar, hoelaat)
EN, we zijn nog hard opzoek naar nog meer vrijwilligers!
moet al om 10.10 starten.
Leuk, wij nemen de camera sowieso mee, dus proberen waar kan foto's te maken
sandyjorgen schreef:sash, heb ik jou gezien achter het secretariaat zondag in leersum?
ik schrok een beetje van de starttijden in renessemoet al om 10.10 starten.
Heb een stal geregeld en een slaapplek dus nu gaan we vrijdagavond al naar zeeland.
Is paardje lekker uitgerust. Tenminste dat hoop ik aangezien hij nog steeds bij de fokker staat en nog niet is wezen logeren sinds ik hem rijd.
Maar lijkt me beter dan 2 uur op de trailer, wedstrijd rijden en weer 2 uur op de trailer terug.
Sieltjuh schreef:Ik heb ondertussen de informatie ontvangen hoorLeuk, wij nemen de camera sowieso mee, dus proberen waar kan foto's te maken