Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IndianLady schreef:Ik hoorde het van Wendy. Hoorde ook later van 1 van de eigenaren dat de paarden elkaar niet eens mochten.
Niet handig dan om ze samen in een paddock te zetten.
indd.. Heel slim..Milan_lover schreef:Die van ons zijn netjes blijven staan, dat viel me ontzettend mee, haha
Hij had denk ik wat last van de vliegen enzo.. Maar die 2 kenden elkaar dus ook helemaal niet, ging direct goed
Wel eerst met een lijntje ertussen
welmoed__ schreef:Hallo, ik ben er ook bij geweest, maar dan als toeschouwer. Ik liep rond met me vriend en 2 grote witte honden.
Er is vast ook rond gegaan dat er wat ruzie is ontstaan tussen ouderen en mijn vriend en mij. Ik hoop dat dit niet tot overlast heeft gezorgd maar nadat een van die ouwe vrouwtjes mijn vriend in zijn gezicht SLOEG werd ik een beetje boos.

Gelukkig trof ik daarna een van de organisatoren en is hun fietsroute omgelegd. Gaat het een beetje met je vriend? Die zal ook wel geschrokken zijn! Sok schreef:welmoed__ schreef:Hallo, ik ben er ook bij geweest, maar dan als toeschouwer. Ik liep rond met me vriend en 2 grote witte honden.
Er is vast ook rond gegaan dat er wat ruzie is ontstaan tussen ouderen en mijn vriend en mij. Ik hoop dat dit niet tot overlast heeft gezorgd maar nadat een van die ouwe vrouwtjes mijn vriend in zijn gezicht SLOEG werd ik een beetje boos.
Ahhh dus dat waren jullie!
Mn bloed gaat alweer koken als ik eraan denk..
Ik had ze 2 hindernissen voor jullie al geprobeerd te stoppen maar er was echt niet met die lui te praten..Gelukkig trof ik daarna een van de organisatoren en is hun fietsroute omgelegd. Gaat het een beetje met je vriend? Die zal ook wel geschrokken zijn!
Dat heb ik dan niet meegekregen, maar wat bizar zeg!
welmoed__ schreef:Als ik even goed kijk op je profiel, gebeurde het waar je vriendin zat. (als ik het goed heb)
welmoed__ schreef:Jammer dat zoiets gebeurt, maar dat mocht de pret niet drukken volgens mij.
Ik wil complimenten geven aan de organisatie, mooi geregeld! Jan Oosterveld was helemaal in zijn nopjes en vond alles zo leuk gaan vertelde hij mij.
Wendy, jij kwam als het goed is naar mij toe om te vragen of de trec vanuit de camping georganiseerd kon worden, bijna een jaar terug.
Liep jij niet met patat rond te delen zondag? Ik vond het ook echt geweldig bij de Bult hoor
Veel complimenten gehoord over de hele accomodatie. Je vriendje en de andere jongen ben ik ook erg dankbaar, dat ze nog boomstammetjes voor me geregeld hebben
Bedankje voor beide heren heb ik vanochtend op de Bult gebracht