Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik had gevraagd om bij stalgenootje (waar ik samen mee kom) en bij een vriendin van mn vorige stal te starten en daar sta ik allebei bij
. Alleen was die vriendin van me vergeten op haar formulier in te vullen dat ze met een stalgenoot van haar weer wilde starten en die start nu 50 min later, dus ze gaat maar even mailen of die dr ook nog nog bij kan
. Rixt_ schreef:Fer, dan start ik vlak na jou13:50 u.
Had late starttijd gevraagd en gekregen, vind ik erg fijn! Maar alsnog gaan we vroeg weg denk ik, het is min 2 uur rijden en ben liever te vroeg dan dat ik moet haasten.
Op de een of andere manier heb ik dan juist totaal geen moeite met vroeg opstaan
Succes alvast!!
Ik heb een donkerbruin paard met blauw hoofdstel.
. Rixt_ schreef:Ja dat zou leuk zijnIk heb een donkerbruin paard met blauw hoofdstel.

(zij starten om 12.02u)
MyrtheJ schreef:We hebben er zin in!! Wij starten om 13.04, dus ook wij kunnen uitslapen.Maar als jij om 13.08 start kom ik je vast tegen kristelhans
Karrimh schreef:Rixt_ schreef:Ja dat zou leuk zijnIk heb een donkerbruin paard met blauw hoofdstel.
een van mijn paarden die KWB start is ook donkerbruin en heeft ook een blauw hoofdstel
ons groepje van 4 ruiters starten gelukkig samen en is alles goed gegaan bij de organisatie, want ze starten klasse I en KK(zij starten om 12.02u)
zelf start ik om 09.30u dus dat is ook een lekkere tijd
. En dit wordt al een spannende situatie....
.