Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WendyBZ schreef:Talida schreef:Duidelijk anders dan bij een SGWDaar staan ze gewoon aan of op de trailer als het een beetje lang duurt
Dat wil ik dus niet doen met mijn paardHeb op een dressuurwedstrijd ook al eens een paddockje uitgezet. Je had de voorbijgangers moeten zien kijken

Citaat:Bij het gebruik van een glijdende martingaal, waardoor geleiden van het paard niet
mogelijk is, is een extra voorziening verplicht om het paard toch veilig te kunnen
geleiden;
Talida schreef:Citaat:Bij het gebruik van een glijdende martingaal, waardoor geleiden van het paard niet
mogelijk is, is een extra voorziening verplicht om het paard toch veilig te kunnen
geleiden;
Wat voor extra voorziening bedoelen ze en waarom is het geleiden niet mogelijk? Je kan toch evengoed teugels over het hoofd halen oid?
De geleidelijn moet namelijk lang genoeg zijn om voor je paard uit te lopen. Elise95 schreef:Bedenk me net dat ik ook nog zadeltassen moet hebben. Weet iemand waar je goedkope, maar wel goede zadeltassen kan kopen, waar ook nog wat in past
Citaat:Indien een paard aan de hand geleid wordt, dienen de teugels over de hals gehaald
te worden, als geen halstertouw of leadrope gebruikt wordt. Het leiden dient met
een losse teugel gedaan te worden. Als wel een halstertouw of leadrope gebruikt
wordt, mogen de teugels het paard niet belemmeren of een gevaar vormen;
Talida schreef:WendyBZ schreef:Je bent vroeg op het terrein, tussen de POR en de MA en PTV zit wat tijd, ook na de PTV tot de prijsuitreiking is nog ruimte. Als je paard dan de hele dag op de trailer moet staan, gok ik dat de lol er snel af isHet is voor het paard veel prettiger om ontspannen in een paddock te kunnen staan.
Duidelijk anders dan bij een SGWDaar staan ze gewoon aan of op de trailer als het een beetje lang duurt
Is geen verplichte bepakking ofzo.