Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er vanaf een uur of 7.
)
Dit is voor ons om van te dromen. De andere waardes waren ook allemaal oke. Alleen moest ze wat beter drinken. Dat vertikte ze vandaag omdat het niet zo warm was. Dus toen maar muesli met water, appeltje/worteltje erdoor en mevrouw liep heerlijk te smullen. Zo' n prakje heeft ze steeds gehad en dat vond ze wel lekker. Maar zo'n stomme emmer water, nee vandaag niet. We hebben niet op de prijsuitreiking gewacht omdat het dan zo laat werd voor ons.
Dan he ik je gezien bij de nakeuring, naast Sheela's paard stond ik toen.
Ik liep in zo'n geel hesje
maaike93 schreef:
Napie schreef:Ik ben erg benieuwd naar het resultaat van shet Dinky toy vandaag. De shetlanders hebben een eer hoog te houden...
griebels schreef:Ik kan je vast verklappen dat Donna trots is
en het feit dat karazilver en ik hadden besloten samen te gaan rijden (4 minuten voor 11 is dat besloten haha)! Nog bedankt
echt niks voor haar.
Aan de hand was er natuurlijk niks aan de hand.
)
Hartslag 52 dus prima. Bij de nakeuring een hartslag van 36, ze had nu geen zin meer om zich druk te maken om de voorbij dravende paarden
Na een half uur naar voren te zijn gesjokt toch maar via Almere/Lelystad gereden en zodoende kwamen we om 21.30 thuis. Wat een dag, maar wel een mooie.