Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexEnya schreef:Ik heb nog geen rekening gehad van de endurance was al lid van de knhs.
Als je alleen kennismakingsklasse wilt rijden is alleen knhs voldoende
Eerste startlicentie kost 36 euro wil je nog met een ander paard startecentie die is gratis
Faya__ schreef:Ben je al lid van een knhs vereniging? Want dat is wel verplicht. Dat is die 20.60.
Je lidmaatschap voor de kev kost dan 32 euro (52-20.60) want die 20.60 heb je al betaald.
Een endurance licentie kost dan nog 35 euro.
Chouchou schreef:Bovengenoemde wedstrijden worden inderdaad wel door de meeste ruiters als prettig ervaren. Renkum hoorde daar eerst ook bij, maar die wedstrijd is nu verplaatst naar Laag Soeren, wat wel wat pittiger schijnt te zijn.
En ik ben juist benieuwd naar Zeewolde, alleirbag! Voor ons niet zo ver weg en valt mooi in het jaar, maar moet nog wel bedenken welke afstand. Het is in ieder geval vlak en niet mul dus, en hoe zijn de paden na wat regen? Heb het idee dat het daar al wel snel erg nat kan worden.
Malenka schreef:Nee. Ik heb de app mijn rit laten volgen. En ben op het getal in het scherm afgegaan voor de afstand. Heb niet verder gekeken... en dus stonden er mi in plaats van km.
JoycexEnya schreef:Ik voer de equilog app zelf in. Via mijn horloge en endomondo. Ik snap alleen bij hartslag de herstel hartslag en de hersteltijd niet.