En wat fijn dat Fred het zo goed oppakt! Ik blijf een zwak voor fjordjes houden. Heerlijk koppig en eigenwijs maar een werklust waar je u tegen zegt

Ik ben even heel trots op de pony. 10 km in 48 min gereden met een gemiddelde snelheid van 12,3 km/u

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monody schreef:Het lijkt mij leuk eens samen te rijden Sandra, denk dat die van ons best qua tempo zouden matchen!
En wat fijn dat Fred het zo goed oppakt! Ik blijf een zwak voor fjordjes houden. Heerlijk koppig en eigenwijs maar een werklust waar je u tegen zegt
Ik ben even heel trots op de pony. 10 km in 48 min gereden met een gemiddelde snelheid van 12,3 km/uZijn hartslag weet ik niet maar hij is zo snel op adem altijd dat ik hem vaak moet afremmen omdat hij anders weer aan het draven ipv stappen is
Monody schreef:Ik moet zo'n 35-40 minuten van en naar het bos stappen over het harde dus die tijd gebruik ik om warm en uit te stappen, maar ik zet in het bos pas echt mijn timer op mijn horloge aan, anders krijg ik een enorm vertekend beeld. Op Equilab laat ik hem wel de hele rit aanstaan en dan is de gemiddelde snelheid 7.3 km/u
Ja zo jammer! Wellicht dat we elkaar inderdaad een keer tegenkomen op een wedstrijd ergens in het midden
Ik heb nu een band die maar half op zijn buik gaat, maar ik twijfel of het niet handiger en makkelijker is om een band die helemaal over zijn rug en buik gaat aan te schaffen, zoals de polar equine belt..
Marije_jiplover schreef:Ik klik nog wel eens op de ronde-toets na het instappen en ook voor het uitstappen, dan is de 2e ronde dus de daadwerkelijke training.
Monody schreef:Oh he, balen. Ik dacht dat zo’n hele band wel wat betrouwbaarder zou zijn. Ik heb wel nog een hele fles glijmiddel staan op stal omdat ik vorig jaar hier fanatiek mee wilde starten, alleen pastte de band niet om mijn singel heen en op de site van Equilog moest ik 999,- verzendkosten betalen voor een bandverbrederFoutje in het systeem denk ik, alleen ze hebben nooit op mijn bericht gereageerd.
Monody schreef:https://www.equilog.nl/product/equilog- ... en-zender/
Deze heb ik, alleen past die niet in mijn singel heen en heb ik een verlengstuk nodig. Alleen toen ik die wilde bestellen moest ik 999 verzendkosten betalen, maar misschien is dat nu aangepast. Zie ook dat er veel in de korting is
Edit: ah nu doet hij het wel normaal met verzendkosten!
StalMelyn schreef:Dank voor alle tips, even kijken of ik ook flessen kan gaan sparen.
Doorzichtig, 2 liter en met handvat is nu de eis. Wat we handig gaan vinden gaan we zien. Misschien dat bepaalde typen voorkeur hebben.
Koelen moeten we zeker gaan oefenen bij die van mij.
Piekosjj, ik heb je toegevoegd!