Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SandraWierda schreef:Ja dat kan, andere sport ook sportprofiel aanmaken. Ik gebruik bijvoorbeeld paardrijden en fietsen, omdat ik beide pony‘s apart wil bijhouden. Dus Mellow is paardrijden en Fred is fietsen. Hebben ook beide een ander sportprofiel.
Joltsje schreef:dat zag ik ja.. is alleen wel aardig uit de richting
StalMelyn schreef:SandraWierda schreef:LeukDan zien we elkaar daar misschien wel
We gaan elkaar treffen want auto beschikbaar en staan op de lijst. Gezellig.
Ook gevraagd of de groom (ik, of nou ja, eerder chauffeur) kon meefietsen maar dat ging niet. Dus even kijken of ik zelf ga wandelen oid.
Monody schreef:Wát een weertje!! Hier een ronde in het bos gedaan, 10 km met 11,30 km/u, trots! Zaterdag gaan we naar het strand dus dan kan Mar ook lekker zijn lol op.
[ Afbeelding ]
Ik zit er aan te denken om een tweedehands polar grit x te kopen zodat ik niet meer constant op mijn mobiel hoef te kijken bij wedstrijden voor de route. Met mijn oefenendurance had ik hem getransfert naar mijn mobiel en deze op mijn arm gedaan maar via een smartwatch is dat toch wat makkelijker. Iemand ervaring met deze smartwatch?
Joltsje schreef:Ik heb een paar weken geleden een polar grit x (pro) gekocht. Woensdag dus op een bekende route gereden, maar wel met GPS. Ik vond het echt heel fijn. Hij trilt 50 (denk ik) meter voor een bocht dan kijk je en dan weet je welke kant je op moet. Je drukt op een knop en je ziet je snelheid hartslag etc
Phoe, wie weet is Haarle toch wel leuk. Qua planning zou het heel goed passen.
Wie gaat er 17 mei naar Grolloo?
Ik twijfel tussen deze of mijn aller eerste cross wedstrijd, maar ik denk dat we daar nog niet klaar voor zijn, dus dan doe ik liever grolloo.
StalMelyn schreef:Afgelopen woensdag is de tandarts geweest en vandaag hebben we het zadel na laten kijken en is weer opgevuld. Heb ook veiligheidsbeugels besteld, vandaag met de zadelcheck ook andere beugels geprobeerd en mijn zus zat veel beter in het zadel met haar been. Heb ze online besteld maar komen nog binnen. Zijn dus helemaal klaar voor het seizoen.
billy3105 schreef:Vandaag even een bloed check-up gehad van Arie. Ben benieuwd naar de uitslagen ervan.
Daarna thuis even een lekker interval rondje van 13 km gehad. Blij ei had ik mee. Bit ben ik het nog niet helemaal mee eens. Hij gaat nu ontiegelijk hangen en is er gewoon niet vanaf te rijden![]()
Maar als hij in een groep loopt is dit bit gewoon perfect. Hij loopt nu met een winderen dubbel gebroken met baucher. Hij heeft een hekel aan metaal bitten. Dus mocht iemand een idee hebben.
Zoe mocht vandaag even een check-up van de zadelpasser. Daar was het wol (logisch) al van ingezakt en is er een ander kopijzer ingegaan. Merrie blij ik blij. Ook bij haar moet ik terug naar de teken tafel qua bit. Ik zag een plekje in haar mondhoek op de dubbel gebroken water trens. Van de week maar weer even een bustrens proberen wat ze daarvan vind.
Altijd leuk die puzzel
Moet idd zeggen dat dit weer echt mee helpt in motivatie. Ik zie het maar als beloning van al m’n regen ritjes van de afgeholpen maanden