Endurance in Tienen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

willeke_x

Re: Endurance in Tienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:09

Zoezi schreef:
Ik heb er geen spijt van dat ik er niet bij was. Cisco was onbehouden, echt niet te doen!
Ik denk dat het komt door het bijvoeren, zo hevig heb ik hem nog niet meegemaakt. Ik vond het erg riskant, zeker met al die wandelaars afgelopen zondag. Toch een ritje van 15 km gedaan Haha!
Ik twijfel of ik 5 oktober de Daltonroute ga rijden in Pijnven. Kan ook een aardige rit worden van 36 km en is ook erg gezellig, kost dan ook weer minder centjes en ik vind het bos van Pijnven erg aangenaam om te rijden.
Laat ik het zo zeggen, als jij Loffy liever de Daltonroute rijdt dan ga ik daar naartoe. Volgens mij vond Cisco de gezeldschap van Max heel fijn Haha!

Groetjesssssss

Linda, zit er haver in jou mengeling?Zou normaal op de zak moeten staan. Moest ik jou zijn zou'k met zo'n hevige cisco eens kijken of je niet kan overstappen op een voeding waar hij niet zoveel energie van krijgt, en zou'k om hem vol te houden gaan voor een pulp (eventueel die zupa van equifyt, gecombineerd met de recreatiemengeling daarvan).
En voor de rest proberen om ervoor te zorgen dat hij zijn energie kwijt kan... Wandelen, grondwerk, pisterijden, longeren,...
Mij lijkt het dat hij véél opgekropte energie heeft en die niet zelf kwijt kan.

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:47

Nina_rex schreef:
Pfff, waarom ben je er altijd zo op gebrand om de twee tegen elkaar af te zetten?? Verward Wie is daar bij gebaat, niemand toch? Blond

Gaaaap tssss, dat was dus ook mijn eerste indruk. Gelukkig begint de samenwerking hier en daar te groeien en denkt dus niet iedereen zo.

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:43

Ik vind het jammer dat ik er niet bij was...maar zowel ik als mijn paardje sukkelen een beetje. Ik met mijn knie en Mix met zijn gezondheid. Mix werd laatste tijd erg mager en bloedtest heeft uitgewezen dat zowel nieren, lever als verteringsstelsel niet ok zijn. Ook een waarde ivm de spieren was niet ok. Dus een week medicatie en weer van voer veranderen. Ik mag van mijn dierenarts gewoon wel trainen maar als hij echt een magere indruk blijft hebben neem ik hem niet mee op wedstrijd...en net nu het de laatste wedstrijd zo goed ging met ons...

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 08:23

ach smoske, je moet zo denken: volgend seizoen is er weer een seizoen. Je hebt nog tijd zat Knipoog
En ondertussen kan je misschien af en toe eens maa gaan groomen met iemand... heb je toch nog wat de sfeer gehad Knipoog

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 13:24

Jantie schreef:
Nina_rex schreef:
Pfff, waarom ben je er altijd zo op gebrand om de twee tegen elkaar af te zetten?? Verward Wie is daar bij gebaat, niemand toch? Blond

Gaaaap tssss, dat was dus ook mijn eerste indruk. Gelukkig begint de samenwerking hier en daar te groeien en denkt dus niet iedereen zo.

Ik heb toch al sorry gezegd.........??
Hou dan zelf ook op VET een evenement te noemen Tong uitsteken
Samenwerking prima hoor, dan hoef ik ook geen dubbele licenties te betalen en mag ik gewoon eens in NL rijden zonder die regeltjes van VLP.

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 15:18

willeke_nijs schreef:
ach smoske, je moet zo denken: volgend seizoen is er weer een seizoen. Je hebt nog tijd zat Knipoog
En ondertussen kan je misschien af en toe eens maa gaan groomen met iemand... heb je toch nog wat de sfeer gehad Knipoog

ach ja, dat klopt... Knipoog