Hoe bereiden jullie de laatste weken voor? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe bereiden jullie de laatste weken voor? 
AnneOmie schreef:Ik hoef Omar gelukkig nooit te scherenHij zit ook in de winter heel dun in zijn vacht. Hij staat nu onder een 0 grams regendeken en straks gaat de 100 grams om. In de winter onder de Bucas All in one.
Kan hij niet al eerder op ijzers? Hij zal toch wel even moeten wennen! Zelf ga je ook niet op nieuwe schoenen meteen de marathon lopen. AnneOmie schreef:Niet echt ideaal Celede als je paard nu op blote voeten staat en precies 1 dag voor Wanroij op ijzersKan hij niet al eerder op ijzers? Hij zal toch wel even moeten wennen! Zelf ga je ook niet op nieuwe schoenen meteen de marathon lopen.
griebels schreef:Een hoef groeit echt geen cm in die paar dagen hoor...
Gewoon na de wedstrijd doen
Sash schreef:IK heb mij helaas moeten afmelden. Pim heeft een ernstige vorm van artrose, vandaag geconstateerd.
Mijn zusje met Tiara doen wel mee en ik ben dus groom.
Crisje_Lanc schreef:Nou oktober is gearriveerdHoe bereiden jullie de laatste weken voor?
Crisje_Lanc schreef:@Sash, dat is naar zeg!!
@Celede, ik zou ook de hoefsmid dan na de wedstrijd laten komen, vooral omdat je over wilt schakelen op ijzers. Die paar dagen kan je paard dan ook nog wel zonder ijzers lijkt me.
Dus nu hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken
Speedster schreef:Ik heb me opgegeven voor de klasse 1, mijn vriend rijdt de klasse 2. We hebben nog twee weken om te bedenken of we de dag ervoor al vertrekken (we kunnen halverwege bij vrienden overnachten), omdat we anders wel heel vroeg weg moeten thuis. Maar dan moeten we voor 3 honden niet alleen voor de zondag onderdak regelen, maar al vanaf zaterdagavond. We zullen wel zien, ik heb er in ieder geval enorm zin in!