ik heb te veel last van mijn rug,om een wedstrijd te rijden.jammer ,ik had er veel zin in.
iedereen heel veel succes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb te veel last van mijn rug,om een wedstrijd te rijden.
Lenneke_ schreef:Anouar loopt beter bij regen dan bij 30 graden. Alleen vinden de grooms het niet zo leuk
Karrimh schreef:wij komen.. ik kom echter zonder paard, maar met eigen groom Kimberley![]()
wij gaan kadergenoten Lisette en Janet groomen.. is een wedstrijd voor vorm/teambehoud.. wij hoeven niet mee te doen aangezien dat dat te kort is na Denemarken en een te "grote" inspanning word (op dit moment dan, ivm eventueel naar het WK in Maleisie gaan) en moeten onze paarden een beetje sparen nu![]()
iedereen heel veel succes.. dit keer zal je ons waarschijnlijk in het oranje zien ipv onze eigen kleur geel..
CxX schreef:Karrimh schreef:wij komen.. ik kom echter zonder paard, maar met eigen groom Kimberley![]()
wij gaan kadergenoten Lisette en Janet groomen.. is een wedstrijd voor vorm/teambehoud.. wij hoeven niet mee te doen aangezien dat dat te kort is na Denemarken en een te "grote" inspanning word (op dit moment dan, ivm eventueel naar het WK in Maleisie gaan) en moeten onze paarden een beetje sparen nu![]()
iedereen heel veel succes.. dit keer zal je ons waarschijnlijk in het oranje zien ipv onze eigen kleur geel..
Hee donna!
Dan hoop ik je ook nog even tegen te komen
of ga je alleen kijken..
Ben erg benieuwd hoe het zal gaan
mazzeltje schreef:Ja, heel vervelend aangezien in grooms heb die nog nooit gegroomt hebben.,
HHenny schreef:maar de groompunten zijn makkelijk te vinden,ik had al een hele groomroute geaakt,die ga ik maar voor volgende keer bewaren