Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is wel prettig, dan ga ik om 10.30.
Maar dat is na vandaag wel weer verholpen.
woeliej schreef:Ineke2, succes alvast, zul je dan toch alleen moeten rijden
Alleen ben ik niet hoor, nog genoeg ruiters om mij heen gelukkig
Jettie schreef:Jammer zeg Woeliej!
Hoe lang duurt een gemiddelde voorbespreking eigenlijk? Dat maakt voor mij net het verschil of ik om 9.30 of om 10.30 ga.
fannetje schreef:na vandaag zal de route wel erg nat zijn op sommige op punten, er is hier meer als 30mm gevallen.
heleenxx schreef:Ik had me geloof ik nog niet eens gemeld hier.
Ik rij ook mee morgen, klasse 1.
Ik heb startnr. 47, om 12.46.
Ik zou samen met mijn man starten, maar zijn paard is kreupel. Dus ik ga voor het eerst helemaal alleen. Ben benieuwd!
Ik mis alleen de voorbespreking, denk ik. Ik moet zo laat starten, anders moet ik er al wel erg vroeg van te voren zijn.
F3nn3 schreef:wat was nu de max snelheid voor klasse 1? 12 of 13 km/u
woeliej schreef:[
weet niet of dat verstandig is. Voorbesprekeing is verplicht en heb persoonlijk wel eens mee gemaakt dat ze echt op controleerde of iedereen aanwezig was.
Maar succes met je rit alleen
dus ik vind het wel fijn dat er mooi ruimte in zit.heleenxx schreef:De voorbespreking voor klasse 1 is om half 11, toch?
heleenxx schreef:woeliej schreef:[
weet niet of dat verstandig is. Voorbesprekeing is verplicht en heb persoonlijk wel eens mee gemaakt dat ze echt op controleerde of iedereen aanwezig was.
Maar succes met je rit alleen
Ik zie net dat de voorbespreking verplicht is. Waarom is dat??
Daar ben ik helemaal niet blij mee. Moet ik alsnog vroeg de deur uit en 2 uur zitten wachten