Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dit terwijl ik in een rustig drafje, mooi langs de zijkant van de weg passeerde.
Het is de eerste enurance dat mijn paard water gedronken heeft YIPEE,
daar was ik eigenlijk nog het happiest van alle dingen over.

Griet schreef:Al de mensen die niet naar lichtaart zijn gegaan hebben zeker wat gemist!!
Griet schreef:We zijn uiteindelijk 5 minuten te laat aangekomen op de min tijd.
Bijna altijd zeggen mensen gewoon gedag terug, héél zelden klaagt er eens iemand (maar die heb je er altijd tussen
). Als het modderig of stoffig is, en/of het pad is te smal, dan ga ik wel terug naar stap.
) worden de mensen ontevreden en kan er uiteindelijk misschien geen endurancewedstrijd meer plaatsvinden. 

willeke_nijs schreef:De wandelaars waren idd wel vriendelijk, maar ik vond sommige fietsers echt héél erg associaal... Der was er zelfs eentje die zijn fiets liet slippen achter ons omdat hij boos was dat we in zijn weg reden... Gelukkig schrikken onze paarden niet zo snel... Maar 'k vond het echt héél erg onvriendelijk van die mens. Maarja overal heb je wel rotte appels tussen zitten...
Gelukkig zijn er ook vriendelijke wielertoersten, maar dat is naar mijn ervaring een minderheid.
Niet allemaal (mijn vader is er ook één
), maar zeker zodra ze met 2 of meer zijn slaat de Tour-koorts toe en denken ze dat ze alleen op de weg zijn... 
Maar dat is natuurlijk alleen maar extra gewicht...
Nina_rex schreef:Haha inderdaad, wielrenners zijn berucht
En dan opeens kunnen ze heel goed de rem vinden.
In Geel was ook een meisje die in de buurt woonde en alleen die ene rit in het jaar meerijdt.
kijenta schreef:Wel vond ik het inschrijvingsgeld best pittig. 28euro voor de rit van 20km. Vergeleken

SuSEQ schreef:En 8 EUR voor de recreatielicentie, hé...
Groeten, SuSEQ

kijenta schreef:Hehe, zelfs als beginner, vond ik het geweldig. Ook na een week blijft het nog steeds kriebelen, en ik zou graag wat meer zulke uitdagingen aangaan. Wat betreft mijn paardje dat de grond aan de start nog even omploegde, tja dat is normaal niet zijn stijl maar het was wel erg spannend voor hem allemaal. Eigenlijk de eerste keer op zo'n evenement, én ik was zelf ook zenuwachtig dus dat heeft ook een rol gespeeld. Hij is echter niet stout, dribbelt wat maar zou niet beginnen bokken of steigeren hoor. Achteraf gezien kon ik er wel mee lachen...Hij is tenslotte pas 5.
Tja, die hoge prijs,goed dat ik nu weet hoe de zaken in elkaar zitten he, en men zei wel dat bij de prijsuitreiking iedereen een prijs zou hebben. (ben niet gebleven)
Wel jammer dat het zomerseizoen nu bezig is, ik denk dan aan insekten én dazen onderweg. Da's wel een argument om niet mee te doen. Maarre, wat mij betreft, veel oefenen en dan zien jullie ons nog wel een keer!
kijenta schreef:Wel jammer dat het zomerseizoen nu bezig is, ik denk dan aan insekten én dazen onderweg. Da's wel een argument om niet mee te doen.