Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb sinds zaterdag mijn zadel pas terug en vind dat nu gewoon te kort dag. Ik ga nu Saskia en Jip groomen op de 90 km. Ook leuk
Ben nu weer lekker aan het trainen voor UHR. 
Daarvoor kun je uitgesloten worden van de wedstrijd toch? Karin schreef:Voor wie klasse 2, 3 of 4 rijdt: ik zie jullie op de vetgate!
Ik weet nog niet precies welke taak Elti daar voor mij in gedachten heeft, maar ik ben in ieder geval vrijwilliger op de vetgate.
Maar wel gezellig dat je komt groomen bij Sas, zie ik je daar. Lekker korte broek aan en bruin worden (en anderen zich in het zweet zien werken, ha,ha).
Succes met trainen en laat ff weten wanneer je wel weer gaat starten kom ik je aanmoedigen.

!! Tot vrijdag
woeliej schreef:hoe erg zijn dikke oogjes? Mijn pony heeft per ongeluk van het weekend het halstertouw tegen zijn oog gekregen en nu traant het al dagen en het is behoorlijk dik. Ook is de boer niet van het vliegenmaskers opdoen en het stikt al van de vliegen dus ik ben bang dat hij ook nog eens een ontstoken oogje van gaat krijgenDaarvoor kun je uitgesloten worden van de wedstrijd toch?
Die kennen vanallerlei smoesjes natuurlijk... Ik zou me doodschamen als ze zouden denken dat het door iets anders zou komen of iets dergelijks

marina schreef:Ik zie er als een berg tegenop eerlijk gezegd! Met deze temperaturen wordt het wel heel langzaam rijden en heel heel veel koelen!
Pony redt het wel, die mafkees stond toen hij nog een uitloopstal had met ruim 30 graden altijd pal in de zon, dus met genoeg koelen gaat die dikkert er wel komen en hopelijk samen met mij. (dat ik er onderweg niet ergens afgelekt ben
)
T-shirt is toch ook prima! Wel jezelf goed insmeren en vraag aan je grooms of ze jou ook kunnen koelen
mag ik dan foto's maken
Zal iedereen nat spetteren die langs komt hoor!!