hartslag meters

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

Re: hartslag meters

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 11:25

vaag, dan waren de electroden dus lam anders krijg je ze niet los. Die van mij moet je een lichte druk gebruiken om ze vast en los te maken

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 11:30

willeke wat fijn dat je dat apparaatje nog weer kan krijgen

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 11:52

Zo bouwt mijn vriend ze om!

Afbeelding

Afbeelding

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 12:59

ziet er netjes uit! Dus jou vriend verkoopt ze?

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:07

yep Knipoog

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 14:51

ziet er erg netjes uit!
wat moet die nou kosten? Tong uitsteken

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 14:58

kunnen die wel tegen een regenbui of word geen enkele meter daar blij van?

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:03

die van mij heeft niets eraan over gehouden van regen maar dat is wel een gewone

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:15

blijftie het ook doen in de regen? Want die van mij ging dus op 0 naar verloop van tijd. En alle draadjes zaten gewoon op hun plek, dus niets los geschoten

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 15:55

Ik zal eerlijk zijn. Ik heb ermee in de regen gereden en hij bleef het perfect doen, een stuk of 7 mensen rijden ermee. En ik heb nog geen negetieve reakties gehoord.
Wel kan het gebeuren dat de elektrode die onder de buik zit onder de singel vandaan gaat. Hier kun je zelf nog iets mee frutselen. Een hoesje maken oid. Ik stop hem er gewoon weer tussen en je hebt zo weer de hartslag te pakken. Er zit tevens stopwatch en tijd op.
Wij verkopen ze voor 60 euro. Ik weet zo even niet meer uit mijn hoofd wie ze hebben, zal even zoeken.
En mocht hij kuren hebben dan mag je altijd terugkomen. Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 16:15

Bij mij gaat de elektrode ook wel eens onder de singel vandaan. In stap kan ik hem er zo weer tussen doen en het laatste stukje voor de vetgate (wanneer ik hem het meest belangrijk vind) loop ik er toch naast en doe ik hem er gewoon weer tussen

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 16:31

dat probleem had ik ook. dus ik heb er een stukje plakklitteband opgedaan. en een soort lusje er bij gemaakt voor om de singel. (heb je ook bij de V-max) dan plak je hem zo aan de binnenkant van je singel. blijft perfect zitten!

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 16:45

Jeannine schreef:
Ik zal eerlijk zijn. Ik heb ermee in de regen gereden en hij bleef het perfect doen, een stuk of 7 mensen rijden ermee. En ik heb nog geen negetieve reakties gehoord.
Wel kan het gebeuren dat de elektrode die onder de buik zit onder de singel vandaan gaat. Hier kun je zelf nog iets mee frutselen. Een hoesje maken oid. Ik stop hem er gewoon weer tussen en je hebt zo weer de hartslag te pakken. Er zit tevens stopwatch en tijd op.
Wij verkopen ze voor 60 euro. Ik weet zo even niet meer uit mijn hoofd wie ze hebben, zal even zoeken.

ik ga volgende maand maar eens kijken of er wat geld overblijft als die die jou vriend bouwd zo goed zijn. Die van mij geeft dus pas signaal na ruim 20 min en kapt er kennerlijk ook snel weer mee.. Verre van goed ding dus Huilen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 17:23

Troelaatje schreef:
dat probleem had ik ook. dus ik heb er een stukje plakklitteband opgedaan. en een soort lusje er bij gemaakt voor om de singel. (heb je ook bij de V-max) dan plak je hem zo aan de binnenkant van je singel. blijft perfect zitten!

Dat heb ik ook, maar hij wil nog wel eens gaan draaien en dat zit hij er net niet meer goed onder.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 17:48

Op de mijne valt ook wel wat te verzinnen hoor. Ik heb er de moeite nog niet voor genomen. Ik kan hem er namelijk zo makkelijk weer tussen stoppen. Het helpt wel als je gelijk goed aansingelt. En ik heb er ook de ruwe zijde van klitteband tegenaangeplakt.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 17:49

woeliej schreef:
Jeannine schreef:

ik ga volgende maand maar eens kijken of er wat geld overblijft als die die jou vriend bouwd zo goed zijn. Die van mij geeft dus pas signaal na ruim 20 min en kapt er kennerlijk ook snel weer mee.. Verre van goed ding dus Huilen

pb mij maar tegen de tijd Knipoog

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:45

splash1999 schreef:
vaag, dan waren de electroden dus lam anders krijg je ze niet los. Die van mij moet je een lichte druk gebruiken om ze vast en los te maken

mjah ik snap nie goed hoe da is gekomen dat die ineens los waren, want je moet idd toch druk gebruiken om ze los te krijgen... Maar nu ga'k toch eens kijken of 'k niets kan veranderen aan da tasje zoda'k em niemeer kan kwijt raken

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:49

Mijne werkt toch niet helemaal fijn Verward
Technisch issie in orde, met gel pakt ie het signaal heel goed op in stand/rust, en dan nog beter als ik de elektrode die onder de singel hoort goed aandruk. Die onder het zadel hoef ik niks aan te doen.
Maar onder het rijden geeft ie geen of nauwelijks signaal, alsof ie niet goed contact maakt met haar buik. Als ik dan afstap en em er tegenaan druk doet ie het plots wel... De geleiding is dus wel in orde.
Ik weet nog niet hoe ik het op moet lossen. Strakker aansingelen is geen optie, de singel zit strak genoeg en ik wil em niet strakker hebben. As ik de elektrode hoger aanleg, bijna onder het dekje, dan pakt ie helemaal geen signaal...

Dilemma!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 14:46

Misschien de elektrode iets lager doen, daar zit de singel meestal iets strakker tegen de buik.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:16

yep idd, iets lager kan zijn dat die goed blijft zitten... Wat je ook kan doen is tegen de elektrode aan de buitenkant een strook klitteband te plakken. Zo blijft je elektrode goed tegen de singel op zijn plaats zitten. De elektroden van de V-max hebben dat onder andere.

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:07

Voor de belgen onder ons: volgende woensdag staan er weer hartslagmeters in de Aldi... In een flashy kleurtje, met borstband voor €16,99. Ik ga mij er zeker eentje halen. Lachen

Groeten, SuSEQ

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:18

hee, bedankt, hoe weet je dat?
ik hou ook steeds de folders in de gaten

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:51

Vanaf vandaag staat de folder van volgende week in de winkel... (Ik wou zo'n radiogestuurd klokje Knipoog)

Groeten, SuSEQ

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:57

mmmm Eens kijken of ik thuis heb om in Lanaken eentje te gaan halen

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 10:56

Ik denk dat ik er ook eentje ga halen, na al die ombouwverhalen hier...