Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jeannine schreef:Ik zal eerlijk zijn. Ik heb ermee in de regen gereden en hij bleef het perfect doen, een stuk of 7 mensen rijden ermee. En ik heb nog geen negetieve reakties gehoord.
Wel kan het gebeuren dat de elektrode die onder de buik zit onder de singel vandaan gaat. Hier kun je zelf nog iets mee frutselen. Een hoesje maken oid. Ik stop hem er gewoon weer tussen en je hebt zo weer de hartslag te pakken. Er zit tevens stopwatch en tijd op.
Wij verkopen ze voor 60 euro. Ik weet zo even niet meer uit mijn hoofd wie ze hebben, zal even zoeken.
En mocht hij kuren hebben dan mag je altijd terugkomen.
Troelaatje schreef:dat probleem had ik ook. dus ik heb er een stukje plakklitteband opgedaan. en een soort lusje er bij gemaakt voor om de singel. (heb je ook bij de V-max) dan plak je hem zo aan de binnenkant van je singel. blijft perfect zitten!
woeliej schreef:Jeannine schreef:Ik zal eerlijk zijn. Ik heb ermee in de regen gereden en hij bleef het perfect doen, een stuk of 7 mensen rijden ermee. En ik heb nog geen negetieve reakties gehoord.
Wel kan het gebeuren dat de elektrode die onder de buik zit onder de singel vandaan gaat. Hier kun je zelf nog iets mee frutselen. Een hoesje maken oid. Ik stop hem er gewoon weer tussen en je hebt zo weer de hartslag te pakken. Er zit tevens stopwatch en tijd op.
Wij verkopen ze voor 60 euro. Ik weet zo even niet meer uit mijn hoofd wie ze hebben, zal even zoeken.
En mocht hij kuren hebben dan mag je altijd terugkomen.
ik ga volgende maand maar eens kijken of er wat geld overblijft als die die jou vriend bouwd zo goed zijn. Die van mij geeft dus pas signaal na ruim 20 min en kapt er kennerlijk ook snel weer mee.. Verre van goed ding dus
splash1999 schreef:vaag, dan waren de electroden dus lam anders krijg je ze niet los. Die van mij moet je een lichte druk gebruiken om ze vast en los te maken

)