Ik overnacht geloof ik ook in Banholt. Ik ga het even overleggen wat de plannen precies zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik overnacht geloof ik ook in Banholt. Ik ga het even overleggen wat de plannen precies zijn
Nina_rex schreef:He wat grappig dat dat jullie hotel is, ik herken het van de foto.
). Maar ik denk verzamelen op het hoofdterrein voor nog wat uitleg. Ik schat rond een uur of 8 (dan gaat ook net de klasse 3 van start, misschien sowieso leuk om nog even mee te pikken
).
Zoezi schreef:Uh Nina,
Hier Linda (je kent me ook van het draversforum).
Als ik deze rij, kan ik dan niet meer via KNHS een andere wedstrijd doen zonder NL-licentie?? Ik dacht dat deze vanuit VET georganiseerd was en dus voor LRV of VLP licenties.
Via KNHS kan je 3x per 3 jaar, dus 1 wedstrijd per jaar in NL rijden zonder licentie.
![]()
Jeetje man, 1 Europa en ik snap dr helemaal geen ...... meer van![]()
Ben ook nog eens een Nederlander die in Belgie woont, krijg je ook altijd rare reacties aan de telefoon en tijdens inschrijven bij wedstrijden![]()
![]()
Weet jij hoe het zit Nina?
Doe me ff e-mailen ajb op linda_jonkers@hotmail.com
Nina_rex schreef:Ook moet je 2 keer door het water heen (waar vorig jaar zoals verwacht alle deelnemende paarden doorheen zijn gegaan).
.
Desnoods neem ik hem mee aan de hand
Esther91 schreef:Het is heel breed en niet zo diep. Zal even een afbeelding voor je zoeken waar je het water kunt zien.
edit: ik zie net dat ik mijn foto's van het water op de andere pc heb staan. Heb wel van de site een foto kunnen plukken waardoor je een indruk kunt krijgen: klik
Zoezi schreef:Esther91 schreef:Het is heel breed en niet zo diep. Zal even een afbeelding voor je zoeken waar je het water kunt zien.
edit: ik zie net dat ik mijn foto's van het water op de andere pc heb staan. Heb wel van de site een foto kunnen plukken waardoor je een indruk kunt krijgen: klik
Oh maar das wel erg leuk![]()
Dat komt wel goed
Esther91 schreef:Ik weet niet wat je normaal voor wegen gewend bent?
Het is wel een stuk fijner voor het paard als ie vierkant beslagen is. Maar ik heb ook al wel vaker hier met paarden gereden die alleen voor ijzers hadden. Maar we hebben hier maar weinig echte zandwegen, de meeste zijn (Zoals ook in het artikel staat) vrij stevige onverhard wegen en heel wat wegen hebben van die grote losse stenen liggen. Dus gevoelige paarden hebben daar wel snel last van.
Esther91 schreef:Welke klasse rij jij mee? Dan kan ik even de route voor je nakijken op internet en kan ik je vertellen wat voor soort paden het vooral zijn.
Als het mogelijk is zou ik uhm wel beslaan hoor, alleen al om zijn hoeven te besparen.
samantha21 schreef:Hallo, zijn er nog vrijwilligers nodig?
Lijtk me leuk om mee te kunnen helpen met het een of ander

Ik heb gewoon een @Home adres.
):
(ruiters van VLP/LEWB zijn ook van harte welkom, maar die krijgen van hun eigen bond geen toestemming
).
Nina_rex schreef:Je moet me trouwens wel nog even je gegevens doorgeven, want je moet wel vantevoren inschrijven in Nederland.
Want VLP-ers krijgen van VLP geen toestemming om te starten, omdat er hetzelfde weekend ook een wedstrijd is in Etalle. Je zou dan wel in de kennismaking mogen, maar dan ben je je ene keer dus wel kwijt. Nina_rex schreef:Hm... nu wordt het erg ingewikkeld.Want VLP-ers krijgen van VLP geen toestemming om te starten, omdat er hetzelfde weekend ook een wedstrijd is in Etalle. Je zou dan wel in de kennismaking mogen, maar dan ben je je ene keer dus wel kwijt.