Ik was er toen wel bij maar niet met paard, ik mocht toen groomen. Maar daar zijn de kriebels wel begonnen hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ozzie1 schreef:*Edit* ja ik zie het al een stalgenoot! Heb ik je misschien bij Zuidveluwerit vorig jaar gezien? Daar zat ik ook met Saskia bij start/finish!
Ik was er toen wel bij maar niet met paard, ik mocht toen groomen. Maar daar zijn de kriebels wel begonnen hoor
Het is een heel besmettelijk virus hoor het endurance virus
Ik zie je zondag wel dan! Door jullie moet ik nou zo vroeg uit mijn bed
Saskia wou haar stalgenoten uitzwaaien, anders hadden we namelijk op de vetgate gezeten en hadden we niet al om 8 uur in Vaassen moeten zijn
Maar wel gezellig hoor de start/finish, zie je echt iedereen langskomen! 

ozzie1 schreef:"@ AnneOmie. Voel me zowat schuldig. Je moet er nu nog eerder zijn dan dat ik er ben. Kom je zeker even gedag zeggen. Heb net ook stiekem ff je profiel bekeken en ik zie dat Saskia af en toe net jullie schaduw is, zij op Jip en jij op Omar. Nu weet ik wie Omar is, het vriendje van Jipper!! Hoop dat ik ook zulke toffe foto's in m'n profiel kan gaan zetten en helemaal ook zulke waardes, daar ben ik nog best een beetje "zenuwachtig" over. Als het maar onder de 60 is. Mag ik nu eigenlijk met een hartslag meter de wedstrijd rijden??
See you zondag, Jehhhh!!!!
Ja je mag met hartslagmeter rijden, maar bij de P/A en finish moet je dan wel je horloge/hf meter even uitzetten als je paard door de Vets geteld wordt! Tot zondag! En het gaat vast een hele leuke dag worden
Ik heb er ook al zin in en moet niet eens rijden
marina schreef:Ja je mag met hartslagmeter rijden
Ik heb er ook zin in, rijd in de 3de groep van klasse 2.
Onze eerste echte klasse 2!!
. Ik zie je dan zondag wel! Heb er ook zin in!

Hopelijk blijft het een beetje droog!