Info Endurance Vaassen bekend

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ozzie1

Re: Info Endurance Vaassen bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:10

*Edit* ja ik zie het al een stalgenoot! Heb ik je misschien bij Zuidveluwerit vorig jaar gezien? Daar zat ik ook met Saskia bij start/finish!

Ik was er toen wel bij maar niet met paard, ik mocht toen groomen. Maar daar zijn de kriebels wel begonnen hoor Pling

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:39

ozzie1 schreef:
*Edit* ja ik zie het al een stalgenoot! Heb ik je misschien bij Zuidveluwerit vorig jaar gezien? Daar zat ik ook met Saskia bij start/finish!

Ik was er toen wel bij maar niet met paard, ik mocht toen groomen. Maar daar zijn de kriebels wel begonnen hoor Pling

Ah okay dan heb ik je daar vast gezien Haha! Het is een heel besmettelijk virus hoor het endurance virus Tong uitsteken Ik zie je zondag wel dan! Door jullie moet ik nou zo vroeg uit mijn bed *LOL* Saskia wou haar stalgenoten uitzwaaien, anders hadden we namelijk op de vetgate gezeten en hadden we niet al om 8 uur in Vaassen moeten zijn Haha! Maar wel gezellig hoor de start/finish, zie je echt iedereen langskomen!

stephanie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:48

he gatver Heleen, Sterkte en snel weer opknappen. Vriendjes zijn?

ozzie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:01

"@ AnneOmie. Voel me zowat schuldig. Je moet er nu nog eerder zijn dan dat ik er ben. Kom je zeker even gedag zeggen. Heb net ook stiekem ff je profiel bekeken en ik zie dat Saskia af en toe net jullie schaduw is, zij op Jip en jij op Omar. Nu weet ik wie Omar is, het vriendje van Jipper!! Hoop dat ik ook zulke toffe foto's in m'n profiel kan gaan zetten en helemaal ook zulke waardes, daar ben ik nog best een beetje "zenuwachtig" over. Als het maar onder de 60 is. Mag ik nu eigenlijk met een hartslag meter de wedstrijd rijden??

See you zondag, Jehhhh!!!! Haha!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 18:37

Ja je mag met hartslagmeter rijden Ja

Ik heb er ook zin in, rijd in de 3de groep van klasse 2.
Onze eerste echte klasse 2!!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:11

Ik ga groomen bij adnariM @bokt & foto's maken Ja

Hoop dat het weer wel meezit! Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 21:44

Ret en ik starten in de eerste groep. De bedoeling is dat we 'm als veredelde trainingsrit rijden, want we hebben nog niet zo heel intensief kunnen trainen. Gelukkig gaat het nu beter, voor mijn kniebanden wordt het een testrit. Knipoog

Ik hoop iig op droog weer. Weersverwachting stond vanmorgen op 14 graden - van het ene uiterste in het andere. Ret is nog niet van de wintervacht op zijn hals af en ik red het niet meer om voor zondag te scheren.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 09:57

ozzie1 schreef:
"@ AnneOmie. Voel me zowat schuldig. Je moet er nu nog eerder zijn dan dat ik er ben. Kom je zeker even gedag zeggen. Heb net ook stiekem ff je profiel bekeken en ik zie dat Saskia af en toe net jullie schaduw is, zij op Jip en jij op Omar. Nu weet ik wie Omar is, het vriendje van Jipper!! Hoop dat ik ook zulke toffe foto's in m'n profiel kan gaan zetten en helemaal ook zulke waardes, daar ben ik nog best een beetje "zenuwachtig" over. Als het maar onder de 60 is. Mag ik nu eigenlijk met een hartslag meter de wedstrijd rijden??

See you zondag, Jehhhh!!!! Haha!

Haha ja klopt Omar is het vriendje van Jipper Haha!

Gaat vast helemaal goedkomen zondag, niet zenuwachtig worden Lachen Ja je mag met hartslagmeter rijden, maar bij de P/A en finish moet je dan wel je horloge/hf meter even uitzetten als je paard door de Vets geteld wordt! Tot zondag! En het gaat vast een hele leuke dag worden Haha! Ik heb er ook al zin in en moet niet eens rijden Tong uitsteken

kirstentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 10:19

marina schreef:
Ja je mag met hartslagmeter rijden Ja

Ik heb er ook zin in, rijd in de 3de groep van klasse 2.
Onze eerste echte klasse 2!!

Ik start ook in de 3e groep van klasse 2 én 't is ook onze eerste klasse 2! Gelukkig ben ik dus niet de enige nieuwkomer in onze groep Haha! . Ik zie je dan zondag wel! Heb er ook zin in!

Groetjes Kirsten Doei!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 14:04

Naarmate de dagen dichterbij komen naar zondag wordt ik steeds nerveuzer. Niet voor de wedstrijd maar wordt helemaal paranoide door elke misstap dat ze maakt denk ik meteen het ergste. Wordt gek van mezelf. Ja de massa start wordt ook een probleem gok is splash is hyper en wil HARD. pffff we zien wel

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:12

dan start je toch gewoon alleen, na die tijd? Zo ben ik het ook van plan te gaan doen.

Hoelang na de starttijd mag je eigenlijk voor jezelf starten? Ben het even vergeten Bloos

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:14

nee dat wordt ook niets dan moet ik ergens ver weg staan dat ze deze niet ziet. En ze moet er gewoon aan geloven dat ze niet moet racen. Het is geen wedstrijd zeg Knipoog

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:46

ja oke, maar is wel jammer om je wedstrijd al met 1 groot gevecht te beginnen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:28

Uit mijn hoofd zeg ik dat je tot 15 minuten na officiële starttijd mag starten. Maar dat zou in de reglementen moeten staan.

Ik start wél achter de grote groep, tenzij Ret echt relaxed aanvoelt (wat ik niet verwacht op de eerste wedstrijd van het seizoen). Beetje jammer om aan het begin al zoveel energie te verspillen en ik moet ook oppassen met mijn schouder. Dus we doen het bewust rustig aan.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 22:35

is dat zo mmm ik kijk wel even

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:36

Ka, jij start ook in de eerste groep toch?? Mag ik please, please met je mee starten? Ik heb nog nooit een massastart meegemaakt met haar en ik verwacht dat ze dan aardig flipt. Ik ben altijd alchter de rest aan gestart met een ander en dan ging het prima. Ik wil ook niet hard gaan, want ik heb niet zoveel getraind de laatste tijd. Als je uiteindelijk toch sneller blijkt te gaan dan wij, kan ik haar wel weer aardig bij me houden, een tijdje stappen en het is weer goed.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 00:12

Met z'n tweetjes starten vind ik prima. Meer is te veel, maar ik vind het geen probleem om samen met jou te starten, dus hierbij heb je een startdate. Haha!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 08:04

Dank je Karin, dat is prachtig, ik hoef ook niet met meer te starten, die massastart komt nog wel een keer, maar ik hik daar zomaar nogal tegenaan, en dan zeker weer de eerste keer starten van het seizoen. Later in het seizoen zal ik dat wel gaan doen, maar eerst weer even rustig aan alles wennen en dan samen is wel heel prettig!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 09:40

Hey Jet leuk dat je er zondag ook bij bent!! Fijn dat je met Karin kan starten! Tot zondag Haha!

Ik heb nu al zin in zondag Clown Hopelijk blijft het een beetje droog!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 09:46

Ik zou zondag eigenlijk alleen komen om te kijken, maar ga nu toch groomen. Dus tot dan Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:10

Leuk Djilan! Wie ga je groomen? Tot dan!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:21

Jorie en Jeanet. Met Marco samen. Ik dacht dat Denise ook wel mee kwam maar Marco zou alleen groomen. Dus dan kan ik net zo goed even helpen!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:29

Gezellig Haha!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 10:50

Wordt vast een gezellige boel zondag, ik heb er al heel veel zin in!

Roanda98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 11:05

Ik heb er ook reuze zin in. Ik heb startnummer 14 en start om 10.28u. Hoop dat het droog blijft.