willeke_nijs schreef:ik start ook in helchteren... wij schrijven ons ook pas in op de dag van de wedstrijd... start ook in de 20km. gewoon meedoen!
Ah, das goed nieuws!
Dan zie ik je daar wel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
willeke_nijs schreef:ik start ook in helchteren... wij schrijven ons ook pas in op de dag van de wedstrijd... start ook in de 20km. gewoon meedoen!
Nagyl schreef:30 maart is bij mij om de hoek... (28 km omloopje) Misschien dat ik die ook rij als training, dan kan die daarna direct door naar zijn nieuwe huisvesting.....
heb me ingeschreven bij zowel vet2000 als vlp
Sankzzzz schreef:Ik kom mischien ook, niet voor te rijden maar om te groomen..
Hangt een beetje van Inn af...
Ik weet nog niet wat zij van plan is te rijden dit jaar!
Er kan één stuk heel zwaar zijn door modder of heel mul zand dat hangt er van af hoeveel regen er volgende week valt. Dus daar kan je best ook de kant houden.
Nagyl schreef:oh djilan, iemand op het endurance-forum vroeg dat ook.
Weet ik, maar die persoon komt hier niet. Dus ik dacht ik gooi het hier ook even in de groep 

).. Dus we houden het bij 20 km, puur voor het plezier 
). 

[***] schreef:Ik ga erbij zijn
De 20 km ...
Als je een kleine haflinger met hoefschoenen ziet passeren, breng hem dan aub terug naar die lange meneer met leren broek en groene jas die er uitzinnig achteraan holt. 
Kun je nie naast kijken!
En als je een dikke New Forest tegenkomt ... niks doen want die vindt de weg wel ...