Groeten, SuSEQ
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hilli schreef:Natuurlijk kun je een wedstrijd starten met een leren hoofdstel, het is in elk geval geen verplichting om een endurance-hoofdstel te hebben.
Wat in dit geval de clou van de grap is, is dat iemand die geen endurance rijdt, niet goed kijkt naar de tag van dit topic en vervolgens wel serieus reageert. Na pagina's met endurance-hoofdstellen (zonder bling-bling), valt de post wel een beetje uit de toon.
Lenneke_ schreef:Bij Goedhard hadden ze wel van die bling bling dingen die je op je hoofdstel kon laten maken.
Weet niet of ze dat nog hebben
florence123 schreef:hoeveel kost zo'n hoofdstel?
TigerBD schreef:Nee hoor geen probleem, daar zie je er nog zat mensen mee. Maar zon endurance hoofdstel is gewoon veel praktischer omdat je het bit vaak er zo af kan klikken dus dan kan je paard even wat eten zonder dat je het hele hoofdstel los moet maken etc. Ik heb vorig seizoen ook met engels hoofdstel gestart. Maar heb nu dus een END hoofdstel besteld. Ook is het leuk om herkend te worden door je kleur, makkelijk voor je grooms als je in de verte aan komt haha
Maar ik vind die endurancehoofdstellen echt geweldig, vooral de wat stoerdere variant. Ik zou er heel graag eentje hebben, maar ze zijn toch best prijzig.
. Dan hoef ik ook nooit zo 'bezwaard' te gaan rijden als het regent
.
MissyPalonie schreef:Ik heb een kieffer Scarlet![]()
ben er superblij mee![]()
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
deze is het maar dan met zilveren accenten. Heb nog geen foto van mijn eigen hoofdstel
Sheran schreef:Dat zou een hoop werk schelen, dat niet-invetten. Dan hoef ik ook nooit zo 'bezwaard' te gaan rijden als het regent
.
Lenneke_ schreef:MissyPalonie schreef:Ik heb een kieffer Scarlet![]()
ben er superblij mee![]()
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
deze is het maar dan met zilveren accenten. Heb nog geen foto van mijn eigen hoofdstel
Wauw, die zou vast heel geschikt zijn voor endurance
Jamika schreef:Heb je dat leren bitloze hoofdstel van Norton? Die met gekruiste riempjes? Die heb ik, vind 'm wel prettig rijden maar de kwaliteit van het leer erg tegenvallen.

)