Ruudjw schreef:dus maken we er maar een slip of the finger van.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ruudjw schreef:dus maken we er maar een slip of the finger van.
Jorie schreef:Ruudjw schreef:dus maken we er maar een slip of the finger van.
![]()
![]()
Karin schreef:Als je lid wordt van een van de lokale verenigingen hier in de buurt betaal je ook meteen automatisch voor de verenigingslessen (zonde van het geld om die dan niet te volgen, maar je eigen instructeur kun je niet kiezen én je zit in een groepsles) én je bent verplicht om kantinediensten te draaien en als vrijwilliger te helpen bij dressuur- en springwedstrijden. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar als ruiter die alleen endurancewedstrijden rijdt (met misschien een privé-instructeur voor je privé-dressuurlessen) niet op zit te wachten.
In zo'n geval zou een 'papieren' vereniging een uitkomst zijn - dan ben je lid om een startkaart te kunnen hebben - maar in feite is de KNHS EV dat al.
De papieren KNHS EV is idd een uitkomst, alleen vind ik het wel jammer dat je er geen dressuurwedstrijden op kunt starten, terwijl je met een dressuurstartkaart wel endurance kunt starten.
Lenneke_ schreef:Er is wel al een voorlopige kalender, maar ik weet niet of het op prijs gesteld wordt als ik die hier neer zet
Ibbel schreef:Nee, normaalgesproken had-ie al bekend moeten zijn.
hoewel het voor mij het eerste èchte jaar is dat ik meedoe, dus veel ervaring met bekendmaken van de kalender heb ik niet.
Heb er weer zin in!