Prima weer, lekker gereden, overal goedgekeurd
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
van de 35 combinaties in de uitslag! de hartslagen van pim waren ook veel lager dan normaal. F3nn3 schreef:@ Sash, ja dat klopt^_^hehe:P ik zag het ook net:P waar staat eigenlijk de uitslag:O? booh ik vond het wel een super mooie rit!
bij de finish, daar stond ze helemaal stijf van de spanning). Na 10 minuten had ze 60 bij de finish en nij de nakeuring gelukkig alweer 49, toen was ze wat meer ontspannen. Maar toch, ze heeft het maar mooi gedaan, mijn knappe bolle
. Ik vond de zwaarte na alle waarschuwingen eigenlijk wel meevallen, er zaten wel een paar lange zware rechte stukken in het duin, maar verder heeft Lady eigenlijk nergens moeite mee gehad. Het was wel een hele mooie en afwisselende route en we hadden inderdaad erg mooi weer.
Daarna het grootste deel alleen gereden, is voor Lady ook wel fijn, kon ze d'r eigen tempo bepalen. Verder heb ik geen bokkers gezien volgens mij, niet bewust in elk geval.. 
haha
.
Sash schreef:dat zijn heel erg mooie waardes!
nu wachtten op de foto's, er stonden best wel veel fotograven onderweg!

Paard met paars halster/ik met bruine jas, en 2 grote honden vallen ook wel op. DaphneL schreef:Oh wat leuk joh, Lady staat daar best vaak op, zowel onderweg als op de parkeerplaats. En onze hondjes ookPaard met paars halster/ik met bruine jas, en 2 grote honden vallen ook wel op.
.

Zag er wel leuk uit. Was `s morgens naar beneden geen probleem dan? Djilan schreef:Oh haai
Zag dat jullie wat hulp nodig hadden om weer omhoog te komenZag er wel leuk uit. Was `s morgens naar beneden geen probleem dan?
CoriienRN schreef:tinuss wie reed je mee dan?