Wie doen mee met Zuidveluwe rit 7 okt.?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

adnariM

Re: Wie doen mee met Zuidveluwe rit 7 okt.?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 10:36

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:20

Leuke foto vind ik dat! Van mij staat er nog geen foto tussen, maar mijn paard won de prijs voor Best Condition! *trots* Hij was herkenbaar aan het feit dat hij de grootste van allemaal was. Haha!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:28

Esperanza schreef:
Leuke foto vind ik dat! Van mij staat er nog geen foto tussen, maar mijn paard won de prijs voor Best Condition! *trots* Hij was herkenbaar aan het feit dat hij de grootste van allemaal was. Haha!

Samen met de poowny van mijn stalgenoot Coen.
Poowny heet Björn!
Jullie ook van harte!!!!!! Haha!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:43

Esperanza schreef:

Hey Esperanza,

Jij hebt mij geholpen met het trailerladen van Porsche, bedankt nog he!! Jullie deden het super samen, zonder geweld en toch effectief, toppie Pling Gefeliciteerd met je best conditition prijs, je hebt een erg gaaf paard. Heb ook even in je profiel gespiekt Knipoog

Groetjes Melina

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:54

heb ook vreselijk henoten van de rit. Splash is nog niet zo lang weer bezig na haar peesblessure en ze kreeg gewoonweg complimentjes van de vet over haar mooie pezen. Tja dan ben je blij natuurlijk.
We kregen 2X een A voorkeuring had ze een hogere hf dan normaal en wel 48. bij de pa had ze 54. We moesten op iemand wachten want die had 10 min gekregen maar alsnog afgekeurd en toen had splash 43 . Bij de finish had ze 53 en de nakeuring 40. Het lijkt erop dat hoeverder de dag vorderde ze een lagere hf kreeg. Verder was het een mooie training dit want ook wij waren 5 km verkeerd gereden. net na de hei gingen we de mist in. Het zonnetje stond laag en een keer met je ogen knipperen en je mist het lintje. Mijn achterspan kreeg langzaam door wat endurance nu inhield en snapte nu waarom ik wel eens wat extra kilometers rijd (ahum).

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 13:02

mazzeltje schreef:
Esperanza schreef:

Samen met de poowny van mijn stalgenoot Coen.
Poowny heet Björn!
Jullie ook van harte!!!!!! Haha!

Was dat die man die met die kleine pony reed?

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 13:24

Er staan foto's op http://www.zuidveluwerit.nl
Je mede best conditionwinnaar staat op fotonummer 1110694
Kan 'em helaas niet even jatten!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 13:55

Die foto´s staan niet op nummervolgorde. Dan moet ik ze allemaal 1 voor 1 aanklikken. Wat had hij voor prijs dan gehaald? Ik weet dat er 5 dingen zijn uitgereikt, maar ik was nadat ik als eerste was opgeroepen even helemaal van de kaart. Had het niet verwacht. Dit is pas mijn poownies 2e rit. Alleen vorig jaar Kootwijk gedaan en verder alleen maar baktraining gedaan. En dan zulke goede waarden hebben... heb de rest van de uitreiking dus wat gemist Bloos

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 13:58

er zitten hele mooi foto's tussen en wel 26 Vingers aflikken van ons groepje. Waren zeker erg fotogeniek, de paarden dan he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:01

AnneOmie schreef:
Ik zat ook op de start/finish/p/a naast de gek met de bloemen Haha! Was erg leuk vandaag en super mooi weer! Melina gezien en volgens mij [naam] ook! Wennie weet ook zo snel even niet wie jij bent maar heb je ongetwijfeld gezien Haha!

Heb jou ook gezien Haha! Liep de hele dag stiekum te kijken of ik nog bokkers zag Tong uitsteken

morelia schreef:
Ik vond het een super leuke rit! Moeten ze volgend jaar maar een knhs wedstrijd van maken. We hebben zo'n 7 kilometer extra mogen genieten omdat we de eerste ronde voor de PA onwijs verdwaald waren Knipoog Ik hoorde later dat we niet de enige waren gelukkig.

Wij ook Tong uitsteken We hebben zelfs de routecommesaris nog gebeld Haha!
Wij verdwaalden daar bij de Ginkelse Heide. Ach, je kan het slechter treffen toch Haha!

Wennie en Isolde heb ik ook gespot. En adnariM en Esperanza ook!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:11

Anique_Vaandrig schreef:
Wennie en Isolde heb ik ook gespot. En adnariM en Esperanza ook!

Ik zie nu wie je was!!! Jij bestelde 4 hamburgers op het einde. Die waren trouwens erg lekker Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:18

Hahaha, ja dat klopt! Wat leuk! Mijn vriendin en ik hadden erg honger (wij moesten nog tot 8 uur ongeveer wachten tot we opgehaald werden) en de broodjes waren op Haha!

Wij waren trouwens degenen die met die trailer schuin stonden in een hoekje van het veld (tegenover de voorkeuring) en er als enige nog stonden toen iedereen al weg was Haha!

Misschien nog iets waardoor mensen ons herinnerden: vlak voor de voorbespreking waren onze twee dames uit hun paddock losgebroken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:20

Trouwens, zijn mijn vriendin en ik jou en je rijmaatje regengekomen ter hoogte van de Ginkelse Heide? Of vergis ik me nou alsnog met iemand anders?

isolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:21

haha bedankt voor de leuke reacties! het is ook een mooie dame, volgens mij vond shakira (de pony) het ook erg leuk.

wij zijn met ons clubje in het begin ook een paar x verdwaald, mede ook op sommige stukken de blaadjes van de bomen ook al zo kleurijk waren en daardoor de lintjes niet zo veel opvielen Bloos Haha! , in het tweedde gedeelte ging dat beter en vond ik het ook beter aangegeven.

wel goed dat de fietspaden ook waren aangegeven met gevaren driehoeken want op sommige stukken vallen die fietspaden totaal niet op!

verder een geslaagde dag en het was ook super weer! Haha!

groetjes isolde

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:58

Melina schreef:
Hey Esperanza,

Jij hebt mij geholpen met het trailerladen van Porsche, bedankt nog he!! Jullie deden het super samen, zonder geweld en toch effectief, toppie Pling Gefeliciteerd met je best conditition prijs, je hebt een erg gaaf paard. Heb ook even in je profiel gespiekt Knipoog

Groetjes Melina

Hoi!
Jij stond naast me met de trailer. Ja, wij zijn goed in trailerladen, doen we vaker Haha! En altijd geweldloos! Maar dat vind ik normaal. Je paard moet nog vaker gaan doen! Nee, ik zou als ik jou was even standaard een lijntje in je auto leggen (had ik ook in mijn Feroos) en vooral geen grote enge mannen aan je paard laten Haha!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:04

Esperanza schreef:
Die foto´s staan niet op nummervolgorde. Dan moet ik ze allemaal 1 voor 1 aanklikken. Wat had hij voor prijs dan gehaald? Ik weet dat er 5 dingen zijn uitgereikt, maar ik was nadat ik als eerste was opgeroepen even helemaal van de kaart. Had het niet verwacht. Dit is pas mijn poownies 2e rit. Alleen vorig jaar Kootwijk gedaan en verder alleen maar baktraining gedaan. En dan zulke goede waarden hebben... heb de rest van de uitreiking dus wat gemist Bloos

Hij had ook de Best Condition prijs!
Er waren er 2!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:25

trouwens voor de verdwaalde onder ons. Waar waren julie verkeerd gereden wij dus net na de hei. we misten het witje lintje

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:28

Jij bedoelt die haakse bocht die we daar hadden moeten nemen? Ik was daar ook weer het bos in gegaan, ipv dat stukje extra hei, waarna ik langs de snelweg reed. Ik vond het op een gegeven moment verdacht dat ik helemaal geen lintjes meer zag. Na een paar kilometer maa weer terug gegaan naar het punt met het witte lintje.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:38

nee ik bedoelde een stukje verder eigenlijk. Zeg kwamen we julie dan niet toevallig tegen had een van julie een witte helm op???

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 16:49

Ik reed alleen, en ben eigenlijk bijna niemand tegengekomen.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:03

aha ik zag er namelijk nog 2 door de bossen struinen

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:50

lijkt me heel leuk om mee te doen (wel met een andere want deze is al geweest haha) met mijn paard, maarja moeten eerst maar eventjes goed gaan trainen

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 19:10

je kan zo wie zo eens in het jaar en met een maximum van 3 maal een kennismakinsklasse rijden. Is precies het zelfde. Op www.deronline.nl kan je alles vinden

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 19:30

Only_Hellen schreef:
Jij bedoelt die haakse bocht die we daar hadden moeten nemen? Ik was daar ook weer het bos in gegaan, ipv dat stukje extra hei, waarna ik langs de snelweg reed. Ik vond het op een gegeven moment verdacht dat ik helemaal geen lintjes meer zag. Na een paar kilometer maa weer terug gegaan naar het punt met het witte lintje.

Ja ik zag heel wat deelnemers die rechtdoor gingen, ipv die scherpe bocht naar links af te slaan.
Kon ze niet waarschuwen, want ik stond op de heuvel voor de scherpe bocht Haha! Haha!

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 20:06