Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Esperanza schreef:Leuke foto vind ik dat! Van mij staat er nog geen foto tussen, maar mijn paard won de prijs voor Best Condition! *trots* Hij was herkenbaar aan het feit dat hij de grootste van allemaal was.
Esperanza schreef:Leuke foto vind ik dat! Van mij staat er nog geen foto tussen, maar mijn paard won de prijs voor Best Condition! *trots* Hij was herkenbaar aan het feit dat hij de grootste van allemaal was.
Gefeliciteerd met je best conditition prijs, je hebt een erg gaaf paard. Heb ook even in je profiel gespiekt

mazzeltje schreef:Esperanza schreef:Leuke foto vind ik dat! Van mij staat er nog geen foto tussen, maar mijn paard won de prijs voor Best Condition! *trots* Hij was herkenbaar aan het feit dat hij de grootste van allemaal was.
Samen met de poowny van mijn stalgenoot Coen.
Poowny heet Björn!
Jullie ook van harte!!!!!!

van ons groepje. Waren zeker erg fotogeniek, de paarden dan he
AnneOmie schreef:Ik zat ook op de start/finish/p/a naast de gek met de bloemenWas erg leuk vandaag en super mooi weer! Melina gezien en volgens mij [naam] ook! Wennie weet ook zo snel even niet wie jij bent maar heb je ongetwijfeld gezien
Liep de hele dag stiekum te kijken of ik nog bokkers zag 
morelia schreef:Ik vond het een super leuke rit! Moeten ze volgend jaar maar een knhs wedstrijd van maken. We hebben zo'n 7 kilometer extra mogen genieten omdat we de eerste ronde voor de PA onwijs verdwaald warenIk hoorde later dat we niet de enige waren gelukkig.
We hebben zelfs de routecommesaris nog gebeld 

Anique_Vaandrig schreef:Wennie en Isolde heb ik ook gespot. En adnariM en Esperanza ook!

, in het tweedde gedeelte ging dat beter en vond ik het ook beter aangegeven.

Melina schreef:Hey Esperanza,
Jij hebt mij geholpen met het trailerladen van Porsche, bedankt nog he!! Jullie deden het super samen, zonder geweld en toch effectief, toppieGefeliciteerd met je best conditition prijs, je hebt een erg gaaf paard. Heb ook even in je profiel gespiekt
![]()
Groetjes Melina
En altijd geweldloos! Maar dat vind ik normaal. Je paard moet nog vaker gaan doen! Nee, ik zou als ik jou was even standaard een lijntje in je auto leggen (had ik ook in mijn Feroos) en vooral geen grote enge mannen aan je paard laten
Esperanza schreef:Die foto´s staan niet op nummervolgorde. Dan moet ik ze allemaal 1 voor 1 aanklikken. Wat had hij voor prijs dan gehaald? Ik weet dat er 5 dingen zijn uitgereikt, maar ik was nadat ik als eerste was opgeroepen even helemaal van de kaart. Had het niet verwacht. Dit is pas mijn poownies 2e rit. Alleen vorig jaar Kootwijk gedaan en verder alleen maar baktraining gedaan. En dan zulke goede waarden hebben... heb de rest van de uitreiking dus wat gemist

Only_Hellen schreef:Jij bedoelt die haakse bocht die we daar hadden moeten nemen? Ik was daar ook weer het bos in gegaan, ipv dat stukje extra hei, waarna ik langs de snelweg reed. Ik vond het op een gegeven moment verdacht dat ik helemaal geen lintjes meer zag. Na een paar kilometer maa weer terug gegaan naar het punt met het witte lintje.